"Iwanttolive."

Fordítás:Élni akarok.

4 éve

17 hozzászólás


VfoneDroid

Az vicces, hogy lassítva lájv (live), normál sebességel viszont simán lív (leave) amit mond.

1 éve

mudrica16

És az "Akarok élni" miért nem jó?

4 éve

fectroll
fectroll

Ez teljesen helyes, mégsem jó, mert ezt így nem nagyon használják a magyarban, csak úgy, ha felsorolást írsz. Például megkérdezik, Mit akarsz? Arra válaszolhatsz úgy, hogy

  • Akarok futni

  • Akarok dolgozni

  • Akarok élni

  • stb. stb.....

4 éve

aptg.gabi

A hiba bejelentésnél lehet reklamálni! f A feladat befejezésénél lent, a bal oldalon! :)

4 éve

Felfoldy

Nem lehet, nekem sosem működött... Persze látom, hogy mások "hibabejelentenek", de nálam nem megy, nem csinál semmit (Safariban)

4 éve

aptg.gabi

Csak akkor jeleznek vissza, ha még nem küldték el azt a variációt, amit Te. Ha rosszat küldtél vagy már nem aktuális nem jelentkeznek. Attól még minden hibát jelezz nyugodtan, mert nem fölösleges! :)

4 éve

Felfoldy

Ezt értem. Itt technikai problémák vannak, ha el akarom küldeni nem történik semmi, nyitva marad az ablak. Csak bezárva tudom eltüntetni... De ez nem lényeges, megvagyok nélküle, tanulni így is lehet :)

4 éve

aptg.gabi

értem! én jelentgetek és ezzel a főnévi igenévvel izzadok, de én is tanulgatok kitartóan! :)

4 éve

Felfoldy

Nehéz is... Mint téma. Régebben sokkal több hiba is volt benne, de sokat kijavítottak (hála a jelentgetőknek).

4 éve

aptg.gabi

áááááááááá ki vagyok tőle! már csak az utsó van hátra, de ma már nem biztos, h menni fog (

4 éve

KollerMisi

PERSZE ÉN MINDEN BUTASÁGOT BE TUDOK JELENTENI

3 éve

gaalmosch14

Hát igen ilyen az Apple

1 éve

TiborPapp7

Mikor kell a live-t fonetikusan liv-nek, és mikor làjv-nak ejteni? Mert mind a kettőt hallom

2 éve

Tamas51

live/mint ige(liv),=él, live/mint melléknév(laiv)=élő

2 éve

LGabesz

Érdekes a kiejtése: normál sebességgel "liv"-nek ejti, lassítva meg "lájv"-nak. :)

1 éve

Felfoldy

avagy szeretnék.

4 éve

Tamas51

Úgy is jó.

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.