1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He never pays attention."

"He never pays attention."

Çeviri:O hiç dikkatini vermez.

March 23, 2014

6 Yorum


dogadogaaaa

"He never pays his attention" olsa tamam anlarım: dikkatini vermez. olur.... ama "he never pay his attention" olunca: dikkat vermez. olmalı. Değil mi, ben mi yanlışım?


adil723088

O dikkatli ödemez diyemez miyiz


Ali.Baris

pay attention bir kalıptır. buradaki pay ödemek anlamına gelmez.


[aktif olmayan kullanıcı]

    Yine bir kalıp yine yeni bişi öğrendim


yasmin160859

    Gives de olmaz mı pays yerine


gken539362

    Bir onceki ornekte "italy pays attentions to these things " vardi "pay attention to" bir kalip dendi ikiside ayri kalip mi

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.