"He never pays attention."

Çeviri:O hiç dikkatini vermez.

4 yıl önce

8 Yorum


adil723088

O dikkatli ödemez diyemez miyiz

1 yıl önce

Ali.Baris

pay attention bir kalıptır. buradaki pay ödemek anlamına gelmez.

1 yıl önce

-Raaki
-Raaki

Yine bir kalıp yine yeni bişi öğrendim

4 ay önce

yasmin160859

Gives de olmaz mı pays yerine

1 yıl önce

dogadogaaaa

"He never pays his attention" olsa tamam anlarım: dikkatini vermez. olur.... ama "he never pay his attention" olunca: dikkat vermez. olmalı. Değil mi, ben mi yanlışım?

2 yıl önce

Chotanak

Pay'in ödeme anlamı var. Cümleye nasıl böyle bir anlam katıyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

pay attention = dikkatini vermek

şeklinde kalıplaşmış

4 yıl önce

nr_cakir

Pharasal verbs mü diyoruz bunlara? ?? Selcen Hanım

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.