1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "March, April, May and June"

"March, April, May and June"

Fordítás:Március, április, május és június

March 23, 2014

22 hozzászólás


alansheaerer8

azt írtam h március április május és június. A megoldás rossz volt azzal, h áthúzta nekem az és-t. Akkor ez mi? b.meg


Balna1

Szóról szóra ugyanezt irtam!...és nem fogadja el!


Jay-66

Miert van ilyen feladat, hogy MAGYARUL kell bepotyogni a valaszt? Nem akarok MAGYARt gyakorolni! I do not want type Hungarian!


Dorothy1618033

You missed 'to'. It's 'I do not want TO type Hungarian'.


Persze1

Nem akarom százszor leírni, hogy "március, április, május és június"! Nem akarom százszor leírni, hogy "március, április, május és június"! Nem akarom százszor leírni, hogy "március, április, május és június"! Nem akarom...


pzitty

van olyan akinek ezt ennyit kell gyakorolni???


KelemenKatalin0

szóról szóra azt írtam ami a helyes megoldásban van és mégsem fogadja el, már 3 napja nem enged tovább


AntalVarja

Mindegyiket nagy betüvel kell irni és minden vesszö utàn egy szòköz és elfogadja


horvathgab13

Négyszer írtam le jól a négy hónap nevét és négyszer nem fogadta el . Miért?


HunyadLeve

Március, április május és június


JanosGrenc

sajnos ez egy hadarás


kosBalogh4

Ezt a hang utáni felismerést ki is vehetnék, mert egyet nem ismer fel, pedig viszonylag sokat használom az angolt és mindenki megért.


Zsuzsi182464

Te magad ki tudod kapcsolni, másnak így meghagyhatod a küzdés jogát :D


MartosBogi

Azt írtam május junius julius augusztus, há de má mé nem fogadta el?


Zsuzsi182464

Talán mert március, április, május és június volt a feladat?


attila584274

ennek a feladatnak nincs semmi ertelme


Anna138711

nem èrten mi a gond a vàlasszal?


FehrAnna8

Én is azt írtam és nekem sem fogadta el!! Mi van ilyenkor??..


Sni224922

Ez borzasztó....javítsàk a jót


vaK1Br

Én is így jártam.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.