1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim biraz şekere ihtiyacım…

"Benim biraz şekere ihtiyacım var."

Çeviri:I need a bit of sugar.

March 23, 2014

35 Yorum


blentztrk1

Sevgili dualingo şıklı sorularda seçeneklerin yerlerini bazen değiştirin. Ezber oluyo.yerini bildiğimiz için okumadan hemen isaretliyoruz. Bu bizim iyiligimiz için.

December 8, 2015

AZZZEL1

Neden of kullaniliyor.the sugar olmuyo.?

March 23, 2014

lara396321

A bit of bir kalıptır

July 29, 2017

uur364830

I need a littler sugar olmaz mi ??

September 29, 2019

rmznr

Evet buradaki of neden var ?

June 5, 2014

lara396321

A bit of kaliptir birazcik anlamina gelir. Bu tur kalıplar ingilizcede mevcut . ezberlenmesi gerekilen şeyler

July 29, 2017

onurkaragunlu

Bu a harfi neden var sayilamayanlar için a / an kullanilmaz

August 20, 2014

hakanihat

of ne icin

August 29, 2014

YarenSvrn1

Çünkü bu cümlede '' a bit of'' bir kalıptır. Biraz anlamına gelir.

August 30, 2017

evinars

"a bit of sugar" tamlama mı oluyor çünkü şekerin birazı diye çevirdim onu

July 15, 2014

UmutGrzl

A bit of kalıp az biraz anlamında a lot of gibi

July 2, 2017

AhmedCihad

Biti yeni öğretti diye kullandım kursta litte ve someyi öğretmişlerdi.arkadaşlar bu sonuçta program

August 8, 2014

hgs06

Evet bende ustune tiklayinca bit yazdi fakat rapor ettim ben

January 2, 2015

_uzayli_

"I need bit of sugar" yazdım kabul etmedi neden

June 25, 2015

mecit947268

I need a bit of sugar yazmam lazim. A bit of bir kaliptir. Insaatta kullanilan kaliplardan degil

June 11, 2019

tcnarj

some neden kullanılmadığını merak ediyorum. sayılamayan isimler için biraz anlamına geliyordu?

September 5, 2015

Rampipi

Şekerin birazına

May 7, 2016

SedatCanpo

Ya bu ifadecşimdiki zaman değilmi -ing eki to be fiili gelmesi getekmezmi

January 24, 2017

Mustafa971402

'İn sugar' ile 'of sugar' arasındaki fark nedir?

June 7, 2017

Esin_99

Şeker sayilamadiği için some olmasi gerekmez mi ?

September 2, 2017

recep839020

the kullanılması gerek sekere dıyor belırıtyor the yok baska seyde koyarlar ama

August 1, 2018

Hakan766960

Doğru şıkkı işaretleyemiyorum bir sorun, doğru şık pasif diğerleri aktif.

September 14, 2018

uur364830

I need a little sugar olmaz mi ??

September 29, 2019

Salihnan1

"I need a bit of sugar" cevabını neden yanlış olarak kabul ediyor

October 3, 2019

ErdiTartar

Little sayılabilen few sayılamayanlar için kullanılmıyormuydu? Dolayısıyla şeker için few kullanmak doğru olmaz mı?

May 4, 2014

Selcen_Ozturk

tam tersi

May 4, 2014

OrhanBerk1

Selcen Hanım, neden 'of' kullanıldığını sizden başka cevaplayacak yok galiba :S yardımcı olur musunuz?

January 6, 2016

YarenSvrn1

Çünkü bu cümlede '' a bit of '' kalıptır. Biraz anlamına gelir.

August 30, 2017

ErdiTartar

Peki şekere derken belli bir şekeri nitelemiyor mu yani "the" kullanmak gerekmiyor mu?

May 4, 2014

piyade13

Önceki sorularda "a bit of book" "kitabın birazı" olarak tercüme edilirken burada "a bit of sugar" "biraz şeker" olarak tercüme ediliyor. "a bit sugar" olması gerek.

August 14, 2014

kurul_esra

sana katılıyorum ı need a bit sugar olması gerek some yapmışlar some de olur da bizi hep yanıltıyorlar

June 13, 2015

Erdi4557

I need some sugar yazdim, sonra birazin ustune tiklafim bit kullanimi vardi some\i sildim bit yazdim cevap olarak yanlis ve dogru cumle I need some sugar yazdi sadece guldum ☺

December 7, 2014

pis_herif

"Benim bi kındik şekere ihtiyacım var" şeklinde olsaydı daha doğru olurdu.

March 24, 2016

JohnAkilli1

Bana baskanligi verin, ingimizceyi yasakliyayim.

February 24, 2017

fidan892731

Çok rahat hallediyorum

March 26, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.