1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim biraz şekere ihtiyacım…

"Benim biraz şekere ihtiyacım var."

Çeviri:I need a bit of sugar.

March 23, 2014

33 Yorum


blentztrk1

Sevgili dualingo şıklı sorularda seçeneklerin yerlerini bazen değiştirin. Ezber oluyo.yerini bildiğimiz için okumadan hemen isaretliyoruz. Bu bizim iyiligimiz için.


AZZZEL1

Neden of kullaniliyor.the sugar olmuyo.?


lara396321

A bit of bir kalıptır


uur364830

I need a littler sugar olmaz mi ??


Mrym_-

Çünkü litter az anlamı verir


TEKNODN

Nasıl bir kalıp


rmznr

Evet buradaki of neden var ?


lara396321

A bit of kaliptir birazcik anlamina gelir. Bu tur kalıplar ingilizcede mevcut . ezberlenmesi gerekilen şeyler


YarenS-

Çünkü bu cümlede '' a bit of'' bir kalıptır. Biraz anlamına gelir.


UmutGrzl

A bit of kalıp az biraz anlamında a lot of gibi


onurkaragunlu

Bu a harfi neden var sayilamayanlar için a / an kullanilmaz


mericformenos

Biraz dediği için var


bayan_duolingo

Aslında "sugar"a değil "bit of"a koyuyoruz "a" takısını bu yüzden sayılamaz kuralı geçersizdir. "bit of" a koymamızın sebebi ise bunun İngilizce'de kalıp olmasıdır.


evinars

"a bit of sugar" tamlama mı oluyor çünkü şekerin birazı diye çevirdim onu


tcnarj

some neden kullanılmadığını merak ediyorum. sayılamayan isimler için biraz anlamına geliyordu?


pis_herif

"Benim bi kındik şekere ihtiyacım var" şeklinde olsaydı daha doğru olurdu.


Rampipi

Şekerin birazına


SedatCanpo

Ya bu ifadecşimdiki zaman değilmi -ing eki to be fiili gelmesi getekmezmi


Mustafa971402

'İn sugar' ile 'of sugar' arasındaki fark nedir?


Esin_99

Şeker sayilamadiği için some olmasi gerekmez mi ?


recep839020

the kullanılması gerek sekere dıyor belırıtyor the yok baska seyde koyarlar ama


Hakan766960

Doğru şıkkı işaretleyemiyorum bir sorun, doğru şık pasif diğerleri aktif.


uur364830

I need a little sugar olmaz mi ??


Salihnan1

"I need a bit of sugar" cevabını neden yanlış olarak kabul ediyor


YakupOnal

"I need sugar a bit" olmaz mı?


MehmetAliBey7733

bit i get diye okuyor!


afhelios

a need bit sugar da oluyor


Emre880773

A lot of neden olmaz


refikatakan

a bit of ilk kez duydum


Basakksen

I need a little bit sugar neden doğru bi kullanım değil


FatihDilfi

"I need some sugar "daha yaygın kullanılmıyor mu ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.