"Benim biraz şekere ihtiyacım var."

Çeviri:I need a bit of sugar.

4 yıl önce

21 Yorum


blentztrk1

Sevgili dualingo şıklı sorularda seçeneklerin yerlerini bazen değiştirin. Ezber oluyo.yerini bildiğimiz için okumadan hemen isaretliyoruz. Bu bizim iyiligimiz için.

2 yıl önce

AZZZEL1

Neden of kullaniliyor.the sugar olmuyo.?

4 yıl önce

lara396321

A bit of bir kalıptır

1 yıl önce

rmznr

Evet buradaki of neden var ?

4 yıl önce

lara396321

A bit of kaliptir birazcik anlamina gelir. Bu tur kalıplar ingilizcede mevcut . ezberlenmesi gerekilen şeyler

1 yıl önce

onurkaragunlu

Bu a harfi neden var sayilamayanlar için a / an kullanilmaz

4 yıl önce

hakanihat

of ne icin

4 yıl önce

YarenSvrn1

Çünkü bu cümlede '' a bit of'' bir kalıptır. Biraz anlamına gelir.

1 yıl önce

evinars

"a bit of sugar" tamlama mı oluyor çünkü şekerin birazı diye çevirdim onu

4 yıl önce

AhmedCihad

Biti yeni öğretti diye kullandım kursta litte ve someyi öğretmişlerdi.arkadaşlar bu sonuçta program

4 yıl önce

Erdi4557

I need some sugar yazdim, sonra birazin ustune tiklafim bit kullanimi vardi some\i sildim bit yazdim cevap olarak yanlis ve dogru cumle I need some sugar yazdi sadece guldum ☺

3 yıl önce

hgs06

Evet bende ustune tiklayinca bit yazdi fakat rapor ettim ben

3 yıl önce

_uzayli_

"I need bit of sugar" yazdım kabul etmedi neden

3 yıl önce

tcnarj

some neden kullanılmadığını merak ediyorum. sayılamayan isimler için biraz anlamına geliyordu?

3 yıl önce

Rampipi

Şekerin birazına

2 yıl önce

SedatCanpo

Ya bu ifadecşimdiki zaman değilmi -ing eki to be fiili gelmesi getekmezmi

1 yıl önce

Mustafa971402

'İn sugar' ile 'of sugar' arasındaki fark nedir?

1 yıl önce

UmutGrzl

A bit of kalıp az biraz anlamında a lot of gibi

1 yıl önce

EsinZerman

Şeker sayilamadiği için some olmasi gerekmez mi ?

1 yıl önce

recep839020

the kullanılması gerek sekere dıyor belırıtyor the yok baska seyde koyarlar ama

2 ay önce

Hakan766960

Doğru şıkkı işaretleyemiyorum bir sorun, doğru şık pasif diğerleri aktif.

4 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.