A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Én magam is beteg vagyok."

Fordítás:I have a disease myself.

4 éve

16 hozzászólás


timea.simk

I am sick ,too.ezt elfogadta

3 éve

Jpiroska

I am a patient too, én így értemeztem. Ti?

4 éve

budai.doc

A patient melléknévként: türelmes, főnévként beteg, mint páciens.

4 éve

Ildiko_Kovacs

ennek a mondatnak a jelentése van egy betegségem magam:)) hát ....

4 éve

AlexanderP896450

És az i am ill, too?

3 éve

parnicsan.

Nekem se fogadta el.:/

3 éve

1016675146

Az 'ill' miért nem jó a sick helyett?

3 éve

szabob74

Sajnos én is erre ráfáztam, mert az ill-t használtam a sick helyet. Utána néztem, mert bosszantónak tartottam az ill el nem fogadását.Ezt találtam: 1. ill adj. (US sick)! (főnév előtt nem állhat) beteg. 2. (csak főnév előtt) rossz, káros: He resigned because of ill health. (Oxford angol-magyar szótár nyelvtanulóknak 2002) Mivel a Duolingo az amerikai angolt tanítja, nem fogadja el az ill (beteg) brit angol szót! Bocsánat a késői reagálásra, én csak most értem el ezt a témát.

2 éve

szolo

"I am sick myself too"-ra azt mondja, helytelen a "too"...

3 éve

hsukovich

Ha a sick-et lehet használni magában (i'm sick), a disease-t miért nem? Miért kell have?

3 éve

budai.doc

A "disease" főnév, az "I'm disease" az jelentené, hogy én betegség vagyok. A "diseased" a melléknév. Az "ill" és a "sick" elsősorban melléknevek, de a "the sick" például azt jelenti, hogy a betegek.

3 éve

Ildiko_Kovacs

I have a disease - nekem van egy betegségem. A myself-el nem tudom mit akart itt. A legegyszerűbb, hogy I am sick too.

3 éve

budai.doc

A "magam" miatt van benne a "myself", de az "is" hiányzik a megoldásból, furcsa, hogy nem fogadja el.

3 éve

Navaratna

ebben hol van az hogy is?

3 éve

Sztankay54

I am feel ill as well. Ez ugyan szerintem azt jelenti, hogy én is betegnek érzem magam ,de beleillik a témába. MÁS az un. segítség semmit se ér.....inkább tüntessék el.

10 hónapja

eminens2

I am ill myself. Elfogadja:2018.08.08.

1 hete