1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "That is clear!"

"That is clear!"

Fordítás:Az világos!

March 23, 2014

6 hozzászólás


szederinda

Én simán annyit írtam, hogy Világos! - sajnos ez nem elég. még ha sokszor magyartalan is, legtöbbször beírom, hogy ők, az, mert a hiányát hibának veszi :-s


Unauna1

Not "thay" is clear , "That" is clear!


verjoz

Sok esetben a szövegkörnyezet hiánya miatt telejesen mást is jelenthet a adott mondat. Miért ne lehetne ez : "ez tiszta"? Bár értwm hogy a szerkesztő a clear világos értelmére gondolt...


aantos

Nálam itt az 'ez'-zel volt baja. Szó szerint 'this'='ez', 'that'='az', de amire magyarul az 'ez'-t használjuk, arra az angol sokszor a 'that'-et. Pl. '(To be or not to be) That is the question'-t sem 'Az itt a kérdés'-nek fordította Arany.


karak74

"Az tiszta!" Elfogadva 2017. ápr-ban.


Ari437808

Tiszta. Elfogadva 2019.12

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.