1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "That book is in the next sec…

"That book is in the next section."

Çeviri:Şu kitap bir sonraki bölümdedir.

March 23, 2014

5 Yorum


MehmetKesk4

Şu kitap gelecek bölümde kabul edilmeliydi


ilknr1

Bu cümle neyi kastediyor? Bildiğim kadarıyla section derslerin farklı zamanlarını ya da farklı hocalar tarafından verilmesini ifade ediyor. Kitabın diğer bölümde olması ne demek?


zentibet

Zannımca kütüphane de yer alan herhangi bir kitabın yerini belirtmek amacıyla kullanımına başvurulabilecek bir cümle yapısıdır...


halimaltn

bildiğiniz gibi bir kelime birden fazla anlamı karşılayabiliyor.


Osman273170

"Şu kitap gelecek bölümdedir" kabul edilmeliydi!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.