"A gyerekek kenyeret esznek."

Fordítás:The children eat bread.

4 éve

5 hozzászólás


SzilvaTheOne

The children are eating bread

4 éve

Sutka99

Ez Present countinous, de valóban, én ezt használnám

4 éve

Dorocskah

De az nem jo mert a kenyér hangsúlyából ki lehet szűrni hogy az általánosságban mondja h kenyeret esznek nem pedig egy kenyeret esznek...:) én igy tanultam :)

3 éve

KlmnMarik

Miért nem kell az a a bread elé?

3 éve

Dorocskah

Mert nem EGY kenyeret esznek csak simán ÁLTALÁNOSSÁGBAN :) ezért is nem folyamatos jelen...:)

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.