A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A hajó a kikötőben van most."

Fordítás:The ship is in the port now.

4 éve

8 hozzászólás


Lona08

a boat miért nem jó?

4 éve

atesz67

A boat inkább csónakot jelent

4 éve

vvinst0n

Inkább az, de hajóra is elfogadott. Sőt, az ilyen horgászhajókra és a jacht-okra minden gond nélkül használják. Egyébként egy előző leckében a hajó szó fordítására (képes kiválasztó feladat) a boat szót várta.

3 éve

susztarl

Jelentettem...meglátjuk

4 éve

Lona08

ok

4 éve

Andi121415

a boat inkább csónaknak fogadható el, a ship az már egy nagyobb hajóra vall.remélem tudtam segíteni

4 éve

Lona08

igen, köszi

4 éve

LavX
LavX

A dock miert nem jo?

3 éve