1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie befinden sich in der Küc…

"Sie befinden sich in der Küche."

Çeviri:Siz mutfakta bulunuyorsunuz.

June 21, 2017

3 Yorum


enanasya

"befinden" fiili tek başına kullanılamıyor mu? Niye sich de ekleniyor? "Sie sind in der Küche" desek olmuyor mu? Ben aynı anlamdaki çok çeşitli Almanca cümlelerden/kelimelerden muzdaribim. Önce temeli bir öğrensek ya! Hiçbir şey kalmıyor aklımda eyvah!


Duygu_de

Sich befinden birlikte kullanıldığı zaman bulunmak anlamına gelir. Sich eylemi dönüşlü hale getirir. Sein kullanırsanız mutfakta olmak anlamina gelir.


blackJ4g

Onlar mutfakta bulunur ??!!!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.