"Sie befinden sich in der Küche."

Çeviri:Siz mutfakta bulunuyorsunuz.

1 yıl önce

2 Yorum


enanasya
enanasya

"befinden" fiili tek başına kullanılamıyor mu? Niye sich de ekleniyor? "Sie sind in der Küche" desek olmuyor mu? Ben aynı anlamdaki çok çeşitli Almanca cümlelerden/kelimelerden muzdaribim. Önce temeli bir öğrensek ya! Hiçbir şey kalmıyor aklımda eyvah!

1 yıl önce

Duygu_de
Duygu_de

Sich befinden birlikte kullanıldığı zaman bulunmak anlamına gelir. Sich eylemi dönüşlü hale getirir. Sein kullanırsanız mutfakta olmak anlamina gelir.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.