"Sie befinden sich in der Küche."

Çeviri:Siz mutfakta bulunuyorsunuz.

June 21, 2017

4 Yorum
Tartışma kilitli.


enanasya

"befinden" fiili tek başına kullanılamıyor mu? Niye sich de ekleniyor? "Sie sind in der Küche" desek olmuyor mu? Ben aynı anlamdaki çok çeşitli Almanca cümlelerden/kelimelerden muzdaribim. Önce temeli bir öğrensek ya! Hiçbir şey kalmıyor aklımda eyvah!


Duygu_de

Sich befinden birlikte kullanıldığı zaman bulunmak anlamına gelir. Sich eylemi dönüşlü hale getirir. Sein kullanırsanız mutfakta olmak anlamina gelir.


blackJ4g

Onlar mutfakta bulunur ??!!!


alibektas34

"Onlar mutfakta bulunuyor." da kabul edilmiyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.