"I offer her food."

Fordítás:Étellel kínálom őt.

March 23, 2014

29 hozzászólás


furacs30

"Az ő ételét kínálom" - szerintem ez a megoldás is helyes, hiszen a her lehet birtokos névmás is, nem?

April 30, 2014

osbf

Így igaz.

May 16, 2015

JuditCsomn

etellel kinalom ot szerintem ugyanaz

June 11, 2014

zmolly

az " ételt kínálok neki"-t nem fogadja el de helyes megoldásnak az " ételt kínálok neki én"- t írja ....vicces:-)))

March 23, 2014

IstvanMaro

Nekem sem fogadja el, szerinte a helyes megoldás Ételt kínálok fel neki. Hát szerintem értelmében nincs köztük különbség

March 21, 2018

Delia0410

Nekem az "ajánlok neki ételt" nem fogadta el...

March 23, 2014

EszterZubor

Ajánlom az ételét az hogy lenne?

March 27, 2014

gabor.rajczi

Erre én is kíváncsi lennék.

March 28, 2014

fanto9000

Én is ezt írtam be és nem fogadta el(ajánlom az ételét). Beküldöm, hogy el kellene fogadni ezt a fordítást is, aztán majd kiderül miért nem jó, ha tényleg nem jó.

April 30, 2014

EszterZubor

Mar talan ra is jottem I offer his food

March 28, 2014

gabor.rajczi

Ez ugyanaz. mint a példamondat, csak a másik nemmel. Ennek a fordításaként nem fogadja el az "Ajánlom az ételét." mondatot.

April 1, 2014

rock4ever

a gond ott van, hogy az angolban a her jelenti azt, hogy az övé (lány) illetve azt is hogy neki (lány). a példamondatban szerintem mindkét fordítás jó: ételt ajánlok neki, ajánlom az ő ételét. de ez csak lány szereplővel megy, mert fiú esetén him - neki, his - övé

August 3, 2014

sportember

I offer her pasta-kínálom őt tésztával,az előbb jó volt! I offer her food-kínálom étellel,pedig már nem tetszik!Ki érti ezt!!!

March 31, 2014

Wictz

"Ételt ajánlok fel neki" Most amiatt a "fel" szócska miatt rossz? :D Szerintem ez elnézhető lenne.

August 25, 2015

kuzma.tama

Felajánlom neki az ételt - nem fogadta el

October 25, 2015

BudaiAladar

Az "étellel kínálom meg" megoldás, szerintem azonos a felajanlott "étellel kínálom". A válszom, szerintem helyes.

March 12, 2017

ELLA211

Kinálom az ételét. - ez nem lehet?

March 24, 2014

novinapi

nekem nem fogadta el azt hogy 'kínálom az ételét'.

May 4, 2014

Tenzin.Yonten

ajánlom az ételét -- nem jött be

May 17, 2014

novinapi

I offer her some food ez is jó lenne

June 13, 2014

dmSMml

Én kinálom ennivalóval.

June 30, 2015

Atti560694

Felajánlom az ételét? Az jo nem?? A her birtokos is lehet

October 7, 2015

Cseresznyeskert

ajánlom az ő ételét

July 10, 2017

TthKlmn

Kínálom az ételedet! Her food az ételed I offer food her.

December 11, 2017

TthKlmn

Her food az étele, Ételét kínálom I offer food her. Az elöbbi szösszenet az téves, elnézést!

December 11, 2017

TthKlmn

Naivan azt gondoltam, hogy itt nyelvet tanulok de inkább a helyesírással foglalkoznak! Az ember sok esetben azért vét mert siet hogy minél több feladatot oldjon meg de a helyesírás miatt visszaesik és feladja!!!

May 10, 2018

ZoltnGyzVa

"Ételt ajánlok neki" Vajon miért nem jó?

November 6, 2018

Yvette867742

"Ételt ajánlok neki". Persze szebb kifejezés az "étellel kinálom őt, de azért szerintem az értelme nem változik. Vagy tévedek?

November 10, 2018

KatalinBny2

Her food az ő étele nem de?

May 8, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.