1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Cuma haftanın bir günüdür."

"Cuma haftanın bir günüdür."

Çeviri:Friday is a day of the week.

March 23, 2014

36 Yorum


furk

'the' neden gerekli orada


AykutArdic72

The haftanın oluyor. Eger olmasaydı cuna hafta günüdür gibi bir sey olurdu


fse134

Cunku the ile hafta/nin bir gunudur.


aoskdaosdkoas

yarın anlatırım ben sana :D :D


Yasin.-.D

Neden bu kadar dis aldı fkfbksmd


BRK.KLKVN

Cok aciklayici olmus


blueangel77

Günlerin önüne the konulmaz


Havin705591

Yanlış biliyorsun koyulabilir. (Eğer külübüme katılmak istiyorsan Adım: Perfect Team. Kodum:KZMKKX)


yhanifi1980

Friday is a week's day


Emin600078

Friday is a day of week neden olmaz?


mert.aktas

Friday is a Day of week's neden olmuyor?


FatihSultanT

sanırım 's ile of aynı anda benzer amaçla kullanılamıyor.


mer325817

Hafta sayıla bildiği için önğne the veya sayı bildirmemiz gerek


esmanur_2006

Ayni seyi yazdim kabul etmedi hemde her sey ayniydi


Furkan683135

"The" yı koymamislar ne yapmamı bekliyordu


FeyzaTubaE

"The" kelimlerde verilmemiş nasil yazmamizi bekliyorsunuz


emre5499

The friday is a day of the week bunun neresi yanlış anlamadım gitti.Kesinleşmiş bir durum cuma haftanın bir günü niye kabül etmedi


cakirselim

Bu ''THE'' olayını biri açıklasın bi the istiyor bi istemiyor neye göre geliyor bu THE (help!)


Hasanayc

Friday'in önüne the koydum diye kabul etmedi. Neden ?


DefneKolay

Günler önüne the almıyor


esmanur_2006

Hayır bazen alıyor burda genel olarak bahsetmis


mikailege

Week's day neden olmuyor


bahadir_aktas

friday is a day of the weeks' i kabul etmesi gerekmez mi?


ExAras

Sanırım 'Cuma haftaların bir günüdür.' manası oluyor. Week:Hafta Week's:Haftanın Weeks':Haftaların


esmanur_2006

Soyledigin sey tamamıyla yanlış weeks' = haftanin demek aitlik konusuna calis


NoisyNight

"s" takısını çıkar


MehmetAlba3

Week's yaptm illaki of the week yazacan diyo


Duruncecay

A olmasa ne olurdu ki


Havin705591

Olmasada olur ama orada olunca oyun illaki yazacaksın diyor :D (Eğer külübüme katılmak istiyorsan Adım:Perfect Team Kodum:KZMKKX)Şimdiden sağol☺


nalKanat

"Friday is a day the week" yazdim kabul etmedi of ne anlam katıyor


Emin600078

Of -nın -nin anlami katar.


10_ur

Game of Thrones = Taht Oyunları, ya da "The food of the dog" Köpeğin maması gibi.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.