1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Cuma haftanın bir günüdür."

"Cuma haftanın bir günüdür."

Çeviri:Friday is a day of the week.

March 23, 2014

19 Yorum


furk

'the' neden gerekli orada


blueangel77

Günlerin önüne the konulmaz


Havin705591

Yanlış biliyorsun koyulabilir. (Eğer külübüme katılmak istiyorsan Adım: Perfect Team. Kodum:KZMKKX)


yhanifi1980

Friday is a week's day


mert.aktas

Friday is a Day of week's neden olmuyor?


FatihSultanT

sanırım 's ile of aynı anda benzer amaçla kullanılamıyor.


Hasanayc

Friday'in önüne the koydum diye kabul etmedi. Neden ?


DefneKolay

Günler önüne the almıyor


thebestgir435771

Hayır bazen alıyor burda genel olarak bahsetmis


mikailege

Week's day neden olmuyor


bahadir_aktas

friday is a day of the weeks' i kabul etmesi gerekmez mi?


ExAras

Sanırım 'Cuma haftaların bir günüdür.' manası oluyor. Week:Hafta Week's:Haftanın Weeks':Haftaların


NoisyNight

"s" takısını çıkar


MehmetAlba3

Week's yaptm illaki of the week yazacan diyo


Duruncecay

A olmasa ne olurdu ki


Havin705591

Olmasada olur ama orada olunca oyun illaki yazacaksın diyor :D (Eğer külübüme katılmak istiyorsan Adım:Perfect Team Kodum:KZMKKX)Şimdiden sağol☺


nalKanat

"Friday is a day the week" yazdim kabul etmedi of ne anlam katıyor


thebestgir435771

Ayni seyi yazdim kabul etmedi hemde her sey ayniydi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.