A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"With or without water."

Fordítás:Vízzel vagy víz nélkül.

4 éve

14 hozzászólás


bubu57

megint érthetetlen a gépi hang lassítva is

4 éve

CsabaBabus

Semmit nem lehet érteni az elejéből

3 éve

Matyi999

A withet olyan gyoraab mondja h nem érteni

3 éve

cstuncsik

"Vízzel vagy anélkül?" miért nem jó?

4 éve

Mabi77
Mabi77

Már elfogadja (2014.06.30.)

4 éve

szamandi

vízzel vagy anélkül - with water or without it

3 éve

cstuncsik

"Vízzel vagy anélkül?" miért nem jó?

4 éve

fildy.

Csatlakozom. Miért nem jó? Vízzel vagy anélkül? Szerintem ugyanazt jelenti.

4 éve

Gizus123

Jelentetted?

4 éve

Maminti.
Maminti.

Jelenteni kell!

4 éve

Cseterics

Lassítva is érthetetlen, nem tudom miért erőltetik a hallás utáni értést, ha a szavak kimondását nem tudják megoldani.

3 éve

Csacsika2

lassítva egészen másképp ejti ki, azt nem szabad megtanulni !!!!

2 éve

Sztankay54

Ami rossz az rossz maradt.Nem hiszem ,hogy a gépi kiejtést lehet javítani.

2 éve

Marika133261

Egy kukkot nem értek belőle mit mond! Egyedül a vizet, kb!

1 éve