"Ieatapplesandheeatsapples."

Çeviri:Ben elma yerim ve o elma yer.

4 yıl önce

7 Yorum
Tartışma kilitli.


yasemin.ca2

YETER! Anlamıyor musunuz? Ben elmalar yerim olmaz. Şimdi diyeceksiniz ben elmaları yerim. Olmaz. Niye diye sorarsanız cümleye iyice bakın. Elmalar belirsiz. Nerdeki elma? Pazarda mı, masada mı bilmiyoruz. Sizin dediğinizin olması için "this apples" olması lazımdı. İnşallah konuya açıklık getirmişimdir.

4 yıl önce

SerpilDede

Apples elmalar demek ama iki elmalar yok

4 yıl önce

TalhaBerk

Apples elmalar değil mi ? Elma yer diyo cevap pls

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Hata var diye bağıran arkadaşlar, neden Serdar'ın verdiği linki açıp okumuyorsunuz????

işte içeriğinin bir kısmı:

Genel ifadelerde Türkçede tekil, İngilizcede ise çoğul kullanıyoruz. Örnek vermek gerekirse, Türkçede Adamlar elmalar yer(ler) diye bir cümle olmaz, genel olarak adamların elma yediğini belirtmek içinAdamlar elma yer(ler)deriz. İngilizcede ise bu tip genel ifadeler için çoğul kullanılır: The men eat apples şeklinde. Şimdi aşağıdaki örneklere bakalım:

  • The men eat apples: Adamlar elma yer
  • The men eat apple: Bu cümle İngilizce dilbilgisi bakımından yanlıştır, kullanılamaz
  • The men eat an apple: Adamlar (bir) elma yer.
  • The men eat five apples: Adamlar beş elma yer. Adamlar beş elmalar yer Türkçe dilbilgisi açısından yanlıştır
  • The men eat the apples: Adamlar elmaları yer.
  • The men eat the apple: Adamlar elmayı yer.
4 yıl önce

Bi_SuZ

Konu çoğullar olunca ve apples diye yazınca haliyle ingilizcemiz zayıf olduğundan bende elmalar dedim ama yanlışmış. Gerekli açıklamalar için arkadaşlara teşekkür ederim yeni birşey öğrendim sağolun

4 yıl önce

barladenizi

Yeter ,biktik ,bu ne ,büyük harf gibi cümleler kullanmak gerekmiyor arkadaşlar herkes öğrenmeye çalışıyor ve bildiğini başkalarına anlatmaya çalışıyor Burada the kullanilmadi kullanilsa idi elmalari diyebilirdik bende hata yaptim elmalari dedim.

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.