1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "I eat an apple and she eats …

"I eat an apple and she eats bread."

Traducere:Eu mănânc un măr și ea mănâncă pâine.

March 23, 2014

50 de comentarii


Dragosvr92

"eu mananc un mar iar ea mananca paine" si aceastra traducere cu "iar" ar fi corecta..


fantomitzah

Adăugat, mersi!


AndreiSand10

Ai dreptate si toti aveti dreptate


voineadenisa

Nu mi se pare vorect


caririri20

Cine spune?Cea care e analfabeta?


voineadenisa

Ai tradus tu singur,cumva?


John.Smile

Care este diferența intre "eat" și pluralul “eats” ?


fantomitzah

La prezent, ”s”-ul apare la finalul verbului doar la persoana a treia singular.
- ”[he/she/it] eats”
- ”[I/you/we/they] eat”


Daniel893984

Eats se pune doar la HE si SHE


capalnahad

Eats este la plural


adrianasbn

La persoana a3a singular se adauga intotdeauna un ,, s"


voineadenisa

Eat -mananc Eats-mananci


AnnaMariaR736362

Si mie nu mi se pare corect . Nu treabuia eat


Georgiana-766592

Eu manac un mar si ea manaca paine


Seby863638

E corect cu am scris eu!


cociorvanesther

Nu am inteles de ce nu este corect


Iulia76307

Scuze dar la unul qm scris corect si a zis ca am scris greșit!!! Dc?!


antonica14

Am scris corect dar fara diacritice


GicuPirlii

Eu vorbesc destul de repede dar Duolingo imi scoate multe cuvinte si imi pune ca e gresit


Costel748575

Daca eu am tradus: Eu mănânc un măr și ea mănâncă pâine, de ce imi scrie ca e gresit si imi da exact aceeași traducere?


Mirela42106

Si mié mi se întâmplă același lucru și nu înțeleg, de ce?


MagicalDog3

Fraaate!Mereu nimeresc tasta "m" în loc de tasta "n" la cuvântul pâine


AlexandraP371854

asa este, e corect si iar in loc de si eu asa am scris prima data


magdalena968579

Dece se pune eats in loc de eat


mosicu1

Pentru ca este la plural


mosicu1

Daca e la persoana lll a singular


DemonBlond

Ptc e la persoana a 3 singular


Maria304566

Nu ştiu ce s-a întâmplat fiindcă am pus codița la "ş" dar tot îmi arăta că n-am pus codita la "ş"


paulic6

Ce-a mai rea dintre toate


NanaAvril

Salun si raspunsul corect este eats


Raluca508257

Nu mi se pare corect ..


Corina777361

Ea mananca mar si ea bea apa


mosicu1

She eat apple and she grend wather


scarlatpau

Salut sper să mă descurc cu engleza asta


LarisaTeod5

Dar daca in propozitii apare de exemplu "my books " de ce se pune la final "s"??

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.