1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "I eat an apple and she eats …

"I eat an apple and she eats bread."

Traducere:Eu mănânc un măr și ea mănâncă pâine.

March 23, 2014

45 de comentarii


Dragosvr92

"eu mananc un mar iar ea mananca paine" si aceastra traducere cu "iar" ar fi corecta..


fantomitzah

Adăugat, mersi!


ElenaDanil145203

Eu am scris 2 doua ori gresit si o data corect si tot gresit mi-ati pus


John.Smile

Care este diferența intre "eat" și pluralul “eats” ?


fantomitzah

La prezent, ”s”-ul apare la finalul verbului doar la persoana a treia singular.
- ”[he/she/it] eats”
- ”[I/you/we/they] eat”


Daniel893984

Eats se pune doar la HE si SHE


capalnahad

Eats este la plural


Octavian916

Nu este la plural, se pune la persoana a 3-a singular


Nika341394

"eats"nu e plural ,se adaugă litera "s" la persoana 3:He, She,It


NICA306816

Aceasta propozitie nu este spusa pana la capat


Dan7861660

Intrebarea nu se aude pana la sfarsit numai daca dai reascultare pe varianta mai rapida.


AnnaMariaR736362

Si mie nu mi se pare corect . Nu treabuia eat


Georgiana-766592

Eu manac un mar si ea manaca paine


Seby863638

E corect cu am scris eu!


cociorvanesther

Nu am inteles de ce nu este corect


Iulia76307

Scuze dar la unul qm scris corect si a zis ca am scris greșit!!! Dc?!


antonica14

Am scris corect dar fara diacritice


GicuPirlii

Eu vorbesc destul de repede dar Duolingo imi scoate multe cuvinte si imi pune ca e gresit


Costel748575

Daca eu am tradus: Eu mănânc un măr și ea mănâncă pâine, de ce imi scrie ca e gresit si imi da exact aceeași traducere?


Mirela42106

Si mié mi se întâmplă același lucru și nu înțeleg, de ce?


MagicalDog3

Fraaate!Mereu nimeresc tasta "m" în loc de tasta "n" la cuvântul pâine


Kim_Chae-Yeong

asa este, e corect si iar in loc de si eu asa am scris prima data


arba.adela123

Unde găsiți vocea asta de butoi. Ar fi culmea să plătesc pentru duolingo plus și să am parte de așa ceva.


maria516270

Unde gasesc diacritice?


Liana893682

Nu se aude decat :I eat an apple


Ioachimstanpro

Eu am dat bine dar aveam o viață și mio marcat rău.


AnanieVale1

Nu se termină fraza .De ce ?


NICA306816

De ce nu citesti pana la capat propozitia?Nu stii?Lasa pe altii.


NICA306816

De ce nu citesti pana la capat?


Anastasia999956

La mine tot nu este spusă propoziția până la capăt.


Radu123891

In regim incet nu spune fraza pina la urma


elenatrifu1

Nu se aude pina la capat propozitis


DumitruMol2

De ce nu spui toată fraza ?


andrahosu

Daca dai pe incet spune doar "I eat an apple"


PatruIon

...broscuța pronunță ceva iar in difuzor de amplifică i trebarea!!?


Gabi604437

Nu se aude a doua parte a textului si imi arsta ca e gresit????

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.