"I eat an apple and she eats bread."

Traducere:Eu mănânc un măr și ea mănâncă pâine.

March 23, 2014

21 de comentarii


Dragosvr92

"eu mananc un mar iar ea mananca paine" si aceastra traducere cu "iar" ar fi corecta..

August 24, 2014

fantomitzah

Adăugat, mersi!

August 25, 2014

John.Smile

Care este diferența intre "eat" și pluralul “eats” ?

February 5, 2015

fantomitzah

La prezent, ”s”-ul apare la finalul verbului doar la persoana a treia singular.
- ”[he/she/it] eats”
- ”[I/you/we/they] eat”

September 13, 2015

Iulia675802

Da,ai dreptate!!

August 12, 2017

Daniel893984

Eats se pune doar la HE si SHE

May 14, 2019

magdalena968579

Dece se pune eats in loc de eat

July 25, 2017

mosicu1

Pentru ca este la plural

July 24, 2018

mosicu1

Daca e la persoana lll a singular

July 24, 2018

madalina147016

E foarte de ajutor

November 14, 2017

Corina777361

Ea mananca mar si ea bea apa

November 22, 2017

mosicu1

She eat apple and she grend wather

July 24, 2018

Maria304566

Nu ştiu ce s-a întâmplat fiindcă am pus codița la "ş" dar tot îmi arăta că n-am pus codita la "ş"

December 23, 2017

ciudamir

Mar

January 22, 2018

AnnaMariaR736362

Si mie nu mi se pare corect . Nu treabuia eat

April 13, 2018

Georgiana-766592

Eu manac un mar si ea manaca paine

October 4, 2018

Seby863638

E corect cu am scris eu!

January 23, 2019

cociorvanesther

Nu am inteles de ce nu este corect

January 28, 2019

Iulia76307

Scuze dar la unul qm scris corect si a zis ca am scris greșit!!! Dc?!

June 5, 2019

antonica14

Am scris corect dar fara diacritice

June 19, 2019

GicuPirlii

Eu vorbesc destul de repede dar Duolingo imi scoate multe cuvinte si imi pune ca e gresit

June 26, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.