A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We ask that you come with us."

Fordítás:Kérjük, hogy gyere velünk.

4 éve

22 hozzászólás


bunnysoup

"Megkérdezzük, hogy jössz-e velünk" Ez így tényleg nem helyes?

4 éve

rock4ever

We ask IF you come with us. = Megkérdezzük, hogy velünk jössz-e? Itt a that nem használható csak valamilyen kérdőszó, vagy az if!

4 éve

SeTHerceg

"Kérjük, hogy te gyere velünk." Kérdem én, ha az angol mondatban ott van a "you" szó is, akkor ez a megfejtés miért nem jó? Mindegy, bejelentettem a hibát.

4 éve

mate.komlos

"Arra kérünk, (hogy) gyere velünk" Ezt igazán el lehetne fogadni...

4 éve

nandor.nag

"Kérünk, hogy gyere velünk" nagyon rossznak tűnik? Sebaj, addig is .........................................

4 éve

ildikote

kérünk vagy kérdezünk,,,nem igazán mindegy

4 éve

Maminti.
Maminti.

Az "ask" jelentése = kér, kérdez, meghív stb.

4 éve

tucika

vannak földön és égen érdekes dolgok !!!!! egy kis rugalmasság beleférne a mókában nem??????

3 éve

Sztankay54

Már megint a környezet hiányzik,mert az ask-nak két jelentése is van...kér,kérdez ebből a mondatból ki fogja egyértelműen eldönteni melyikre gondol a duo.

2 éve

johalasz46

Kérjük, hogy gyere velünk = felszólitás.Tehát nem kellene a you, csak "come with us ". Ez megint egy becsapós mondat. Csak találgatunk...

2 éve

schiccc
schiccc

ask for a kér ask a kérdez legalábbis anno így tanultam

4 hónapja

Lenaa412

megkérdezzük, hogy szeretnél-e velünk jönni

miért nem jó?

4 éve

fafeju

"Kerdezzuk azt, hogy jottok velunk" Ez miert is nem jo forditas?

3 éve

schiccc
schiccc

ha kérni akkor nem ask for? mert vmire kérünk?

3 éve

Linacskaa

az ask nemcsak kérést,kérdezést is jelent! a you lehet egyes szám 2.második személy .miért éppen többes 2.?!

3 éve

Sztankay54

Szövegkörnyezet nélkül lefordíthatatlan,mer az ask -nak több jelentése is van.Ez a duolingo csak a helyesírás gyakorlására alkalmas,de nekem így is tök jó.

2 éve

gk_tomii

"megkérdezzük, hogy jöhetsz-e velünk" ezzel mi a baja?

2 éve

johalasz46

Egyetértek bonnysoup-pal, én is igy képzeltem. Gyere velünk, az felszólitó mód! Tehát sztem: come with us. Miért teszi ki a you-t? A mondat helyességén sokat javitott volna egy kérdőjel! Én igy gondolom...

2 éve

Feri62705
Feri62705

"Kérjük, jöjj velünk" ?

9 hónapja

Feri62705
Feri62705
9 hónapja

kogu4
kogu4

Köszönöm!

4 hónapja

malackutya

Azt kerdezzuk, hogy velunk jottok

3 hónapja

Kapcsolódó fórumok