A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Szeretném látni a várost."

Fordítás:I feel like seeing the city.

0
4 éve

10 hozzászólás


csilla69

i would like to see the city - ez miért nem jó?

6
Válasz4 éve

GGABI2

De abszolút jó! Jelentsd!

Ezzel a "szeretném"-el megtévesztő.

Jobb lenne:

I feel like seeing the city. - Kedvem van megnézni a várost.

Mivel az "I feel like..." kedvem van valamihez.....

5
Válasz3 éve

BerkesSndo

Nekem elfogadta igy!

0
Válasz3 éve

GyulaBencd

Jó!

0
Válasz3 éve

miklos44

A "town" is várost jelent, szerintem nemcsak a "city" a jó.

0
Válasz4 éve

miklos44

Nem akartam "town"-t írni, mert lehet hogy még mindig hibásnak jelöli. Jó lenne. ha az ítészek kinyilatkoztatnák a "city" és a "town" használata közti különbséget. Én úgy tudom, hogy a "town" az általánosabban használt kicsi, nagy városokra egyaránt és a "city"-t kimondottan nagyobb városokra használják.

0
Válasz4 éve

telek01

a feel az nem érezni?

A town=városka city=város Legalábbis a korábbi leckékböl idézve, bár visszafelé már akkor sem fogadta el

0
Válasz4 éve

paragierzsebet

I would like seeing miért nem jó?

0
Válasz3 éve

gsziszi

Would like to see lenne akkor

0
Válasz3 éve

senorana

Mert el kellene fogadnia,en is bosszankodok!

0
Válasz3 éve