"Sen mühendis olarak mı çalışıyorsun?"

Çeviri:Do you work as an engineer?

March 23, 2014

12 Yorum


s.ahmet

"an" olması için "bir mühendis" demesi gerekmez mi

March 23, 2014

Selcen_Ozturk

hayır, an koymak zorunludur, https://www.duolingo.com/comment/2319658

March 23, 2014

AltayFaruk

Link kırık

August 7, 2014

Selcen_Ozturk

nerden giriyorsunuz? google chrome üzerinden çalışıyor

August 7, 2014

AltayFaruk

Tamam sorun yok, teşekkürler.

October 13, 2014

faruk709874

Do you ile are you arasındaki farkı anlamdım

October 21, 2016

Zahide275468

soru cümlesinde s takısı olmaz diye biliyorum. nasıl works oluyor anlamadım

April 14, 2017

CansuB..

AN YERİNE AM YAZDIM DİYE KABUL ETMEDİ BENCE BİR HATADAN BİR ŞEY OLMAMALI.

July 13, 2018

ibrahimbal99

Turkcesini duzelttin bi zahmet

November 26, 2014

aybaladogan

çalışıyorsundaki -yorsun tarafını -ing'li form vermez mi?

February 13, 2016

Mustafa453158

Türkçesinde bir yok, imgilizcesinde bir istiyor

July 31, 2018

OzgurYILMA9

"Do you work an engineer" Anlamlı bir cümle olur mu?

November 3, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.