Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sen mühendis olarak mı çalışıyorsun?"

Çeviri:Do you work as an engineer?

0
4 yıl önce

11 Yorum


faruk709874

Do you ile are you arasındaki farkı anlamdım

3
Cevap ver1 yıl önce

s.ahmet

"an" olması için "bir mühendis" demesi gerekmez mi

2
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır, an koymak zorunludur, https://www.duolingo.com/comment/2319658

2
Cevap ver4 yıl önce

AltayFaruk
AltayFaruk

Link kırık

0
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

nerden giriyorsunuz? google chrome üzerinden çalışıyor

0
Cevap ver4 yıl önce

AltayFaruk
AltayFaruk

Tamam sorun yok, teşekkürler.

0
Cevap ver3 yıl önce

Zahide275468

soru cümlesinde s takısı olmaz diye biliyorum. nasıl works oluyor anlamadım

1
Cevap ver1 yıl önce

CansuB..

AN YERİNE AM YAZDIM DİYE KABUL ETMEDİ BENCE BİR HATADAN BİR ŞEY OLMAMALI.

1
Cevap ver1 ay önce

ibrahimbal99

Turkcesini duzelttin bi zahmet

0
Cevap ver3 yıl önce

aybaladogan

çalışıyorsundaki -yorsun tarafını -ing'li form vermez mi?

0
Cevap ver2 yıl önce

Mustafa453158

Türkçesinde bir yok, imgilizcesinde bir istiyor

0
Cevap ver2 hafta önce