"Evcil hayvanla oynuyorlar."

Çeviri:Sie spielen mit dem Haustier.

1 yıl önce

4 Yorum


SarhatAram

Er ve sie arasında fark var mı ,varsa nasıl bir fark var??

1 yıl önce

SteffiBookworm-

Bu cümlede fiil fark yaratıyor.
Tekil: Er/sie/es spielt - O oynuyor.
Çoğul: Sie spielen - Onlar oynuyorlar veya siz oynuyorsunuz (nazik)

1 yıl önce

feeyyaazz

sie spielen mit einem haustier neden yanlış?

1 yıl önce

Tailgunners
Tailgunners

Şu der dem olayını açıklayans 20 lingot vercem

11 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.