Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"We are men!"

Tłumaczenie:Jesteśmy mężczyznami!

4 lata temu

10 komentarzy


klusiewska

pisało pod men ludzmi , osobami ,osoba

3 lata temu

AdamKowl

Nie wpisałem wykrzyknika i mi nie zaliczyło...

4 lata temu

julaprzy.570.pp

Ja terz nie wpisałam wykrzyknika i mi zaliczyło

3 lata temu

wojtek625583

też :)

2 lata temu

DupaZabijs

Bez wykrzyknika mi nie zalicza...

4 lata temu

stevenjoel266

Am I correct in understanding that "mężczyznami" is the instrumental case? Why is that used here? I assumed it was nominative (because of "to be" equivalency).

4 lata temu

mirriel
mirriel

Yes, it's the instrumental case. Always used in the construction to be + noun.

4 lata temu

Krzysztof262820

LOL

2 tygodnie temu

Bublegum123

Dziwne

4 lata temu

Kamil500219

Nie piszcie Wy

2 tygodnie temu