1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "We are men!"

"We are men!"

Tłumaczenie:Jesteśmy mężczyznami!

March 23, 2014

13 komentarzy


klusiewska

pisało pod men ludzmi , osobami ,osoba


DupaZabijs

Bez wykrzyknika mi nie zalicza...


stevenjoel266

Am I correct in understanding that "mężczyznami" is the instrumental case? Why is that used here? I assumed it was nominative (because of "to be" equivalency).


mirriel

Yes, it's the instrumental case. Always used in the construction to be + noun.


AdamKowl

Nie wpisałem wykrzyknika i mi nie zaliczyło...


julaprzy.570.pp

Ja terz nie wpisałam wykrzyknika i mi zaliczyło


Pdirit

Mi zalicza bez wykrzyknika


Sebamobil2

Mi wszystko zapiczło

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.