"Wearemen!"

Tłumaczenie:Jesteśmy mężczyznami!

4 lata temu

14 komentarzy


klusiewska

pisało pod men ludzmi , osobami ,osoba

4 lata temu

AdamKowl

Nie wpisałem wykrzyknika i mi nie zaliczyło...

4 lata temu

julaprzy.570.pp

Ja terz nie wpisałam wykrzyknika i mi zaliczyło

3 lata temu

wojtek625583

też :)

2 lata temu

DupaZabijs

Bez wykrzyknika mi nie zalicza...

4 lata temu

stevenjoel266

Am I correct in understanding that "mężczyznami" is the instrumental case? Why is that used here? I assumed it was nominative (because of "to be" equivalency).

4 lata temu

mirriel
mirriel

Yes, it's the instrumental case. Always used in the construction to be + noun.

4 lata temu

Krzysztof262820

LOL

4 miesiące temu

Bublegum123

Dziwne

4 lata temu

Kamil500219

Nie piszcie Wy

4 miesiące temu

Pdirit

Mi zalicza bez wykrzyknika

1 miesiąc temu

BartoszBrz1

"We r men" powinno uznac?

4 lata temu

Muchol

Raczej nie bo nie ma czegoś takiego jak "We r" ale juz "We'r" jest :P

4 lata temu

xmoniczkax.567

we r men nie ale we're men tak

4 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.