1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "You are a child."

"You are a child."

Tłumaczenie:Jesteś dzieckiem.

March 23, 2014

7 komentarzy


SHEEESH__

Można napisać tak ,,Jesteś dzieckiem''


misiek1992

Rozumiem że możne przetłumaczyć jako: ty jesteś dzieckiem lub wy jesteście dziećmi?


br0d4
Mod
Plus

Nie.

Forma "you are" zasadniczo znaczy zarówno "ty jesteś" jak i "wy jesteście" ALE "a child" to forma wyłącznie liczby pojedynczej. Z tego względu jedyne poprawne tłumaczenia to "jesteś dzieckiem" lub "ty jesteś dzieckiem".


misiek1992

No tak racja dzięki :)


buskes76

Przecież "Wy jesteście dzieckiem" nie ma sensu.. prawda?


Marabell13

Skond mam wiedzieć że to znaczy jesteś dzieckiem przecież you to znaczy ty więc powinno być on jest dzieckiem ;-);-);-)


br0d4
Mod
Plus

Przeczytaj uważnie co piszesz i odszukaj miejsce w którym sobie przeczysz.

P.S. niedługo skasuję Twój komentarz i moją odpowiedź, bo takimi komentarzami zaśmieca się tylko wątek.

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.