"Neden koşuyorsun?"

Çeviri:Wieso rennst du?

June 23, 2017

8 Yorum
Tartışma kilitli.


Seyma65

Wieso ile wahum farkı ne


OzcanEmrah

Warum sprichst du? Neden yanlış


Mcahit481294

Çünkü neden konuşuyorsun degil neden koşuyorsun yaziyor. Ben de yanlış okudum ilk başta :)


eatryipack

Wofur olmaz mı ya?


Yusuf12613

wieso läufst sie?

ich denke, dass das richtig sein muss.


Derwish9

Wofür rennst du neden kabul olmuyor?


CromDerici

Ne için koşuyorsun anlamına gelir. Wieso yerine kullanılmaz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.