A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Fiú vagyok."

Fordítás:I am a boy.

0
4 éve

16 hozzászólás


Bagoly12

hi hi

1
Válasz4 éve

szomszd

Miert a jó istene kell az aki*aszot a ??!

1
Válasz1 éve

BogiVagi

szórakozásból azt írtam hogy girl (lány) és úgy javította ki hogy: I am a guy

0
Válasz3 éve

HajnalkaCs3

I am a girl, i am Hajni.

0
Válasz3 éve

lilike67

hát de vicces szar helyet fing

0
Válasz3 éve

DnielPlfal

Mi a *ert kell odatenni az "a"-t?!??!! Nincs benne az hogy egy kib*tt fiu vagyok hanem csak az hogy fiu vagyok. Istenem....

0
Válasz3 éve

Zsanett68

Miért irjuk: " I am a boy" és forditva: " am I a man" ????

0
Válasz3 hónapja

PalkoKike

Miért nem jó a"I am a woman?

-1
Válasz3 éve

Cuduccsancs

Mert a woman az a nő! Ne tévesszen meg a "man"a végén!!!!! :-)

0
Válasz3 éve

ladislav.b2

Ha ha

-2
Válasz4 éve

erikagelleny

Haahahaaa

1
Válasz4 éve

klaudiahot

He he

-3
Válasz4 éve

Laurasztanko13

Ez mire jo?

-2
Válasz4 éve

Voloka

hohohó

-4
Válasz4 éve

blazsiblazsi

a legjobb: I am a apple. Amit I am AN apple-nek kell írni... És senki sem alma. Mert hogy ezt jelenti.

-2
Válasz3 éve

leti155

én meg azt irtam szar helyet hogy fing.. haha xd

-3
Válasz3 éve