"Fiú vagyok."

Fordítás:I am a boy.

4 éve

17 hozzászólás


Bagoly12

hi hi

4 éve

szomszd

Miert a jó istene kell az aki*aszot a ??!

2 éve

BogiVagi

szórakozásból azt írtam hogy girl (lány) és úgy javította ki hogy: I am a guy

4 éve

HajnalkaCs3

I am a girl, i am Hajni.

4 éve

lilike67

hát de vicces szar helyet fing

3 éve

DnielPlfal

Mi a *ert kell odatenni az "a"-t?!??!! Nincs benne az hogy egy kib*tt fiu vagyok hanem csak az hogy fiu vagyok. Istenem....

3 éve

Zsanett68

Miért irjuk: " I am a boy" és forditva: " am I a man" ????

5 hónapja

Yutka

Kérdő mondatban fordított a szórend

3 hete

PalkoKike

Miért nem jó a"I am a woman?

3 éve

Cuduccsancs

Mert a woman az a nő! Ne tévesszen meg a "man"a végén!!!!! :-)

3 éve

ladislav.b2

Ha ha

4 éve

erikagelleny

Haahahaaa

4 éve

klaudiahot

He he

4 éve

Laurasztanko13

Ez mire jo?

4 éve

Voloka

hohohó

4 éve

blazsiblazsi

a legjobb: I am a apple. Amit I am AN apple-nek kell írni... És senki sem alma. Mert hogy ezt jelenti.

4 éve

leti155

én meg azt irtam szar helyet hogy fing.. haha xd

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.