A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Külföldön tanulok."

Fordítás:I study abroad.

0
4 éve

5 hozzászólás


Lona08

a külföldön elé miért nem kell semmi?

2
Válasz4 éve

budai.doc

Mert határozószó, és azt jelenti: kint, külföldön.

7
Válasz14 éve

Batorka

A learn miért nem jó?

2
Válasz4 éve

budai.doc

A learn tárgyas ige, és kell akkor egy dolog amit tanulnak. A study állhat tárggyal és a nélkül is, és ez jelenti inkább azt, hogy tanulmányokat folytat.

19
Válasz24 éve

Batorka

Köszönöm szépen.

1
Válasz4 éve