A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Today I have two tests."

Fordítás:Ma két vizsgám van.

0
4 éve

17 hozzászólás


Kincskereso

A test nem a dolgozatot jelenti? A vizsga pedig az exam?

8
Válasz3 éve

osbf
osbf

Szerintem is.

0
Válasz3 éve

Honti.Tamas.E

Ma kettő vizsgám van. Ezt nem fogadta el.

3
Válasz4 éve

IstvnDalma1

Nekem sem

2
Válasz4 éve

cslevente

Jelentsétek be, hátha kijavítják.

0
Válasz4 éve

IstvnDalma1

Ilyenkor én mindig jelentek :D

0
Válasz4 éve

Kenermester1

esz tsak azér írom mert nagyon szép ez a sor :D

-3
Válasz3 éve

barnak01
barnak01

Nehogy az utolsó szó a tiéd legyen. ;)

0
11 hónapja

Pola51

Valószínű, hogy nem ismerte fel a "kettő"-t a "két" helyett.

1
Válasz2 éve

RbertMacz

Van két tesztem mára. Ez se tetszik neki csak a ma. Miért?

1
Válasz9 hónapja

oregkvinto

a test-re kiadta helyes válasznak hogy vizsgálat.kipróbáltam elfogadja-e!nem!egyébként én is úgy gondoltam hogy két vizsgám lesz!így jártam

0
Válasz4 éve

jfffhfzd

A felmero miert nem jo?

0
Válasz3 éve

Kenermester1

a ma van 2 tesztem jó de a ma 2 tesztem van miért nem ? (tudom hogy a szórend de máskor elfogadja ha cserélgetem)

0
Válasz3 éve

Fricc85

en dolgozatot irtam es nem fogadta el.....

0
Válasz2 éve

sbenjike00

Ma van nekem két tesztem. Miert is nem jo?

0
Válasz2 éve

Tamas51

Jeleztétek? Jelezzétek!

0
Válasz2 éve

EnikKiss3

En gondolkodás nelkul irtam hogy "doga" azt sem akarta :D

-2
Válasz2 éve