A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Today I have two tests."

Fordítás:Ma két vizsgám van.

4 éve

14 hozzászólás


Kincskereso

A test nem a dolgozatot jelenti? A vizsga pedig az exam?

4 éve

osbf
osbf

Szerintem is.

3 éve

Honti.Tamas.E

Ma kettő vizsgám van. Ezt nem fogadta el.

4 éve

IstvnDalma1

Nekem sem

4 éve

cslevente

Jelentsétek be, hátha kijavítják.

4 éve

IstvnDalma1

Ilyenkor én mindig jelentek :D

4 éve

Pola51

Valószínű, hogy nem ismerte fel a "kettő"-t a "két" helyett.

2 éve

RbertMacz

Van két tesztem mára. Ez se tetszik neki csak a ma. Miért?

11 hónapja

oregkvinto

a test-re kiadta helyes válasznak hogy vizsgálat.kipróbáltam elfogadja-e!nem!egyébként én is úgy gondoltam hogy két vizsgám lesz!így jártam

4 éve

jfffhfzd

A felmero miert nem jo?

4 éve

Kenermester1

a ma van 2 tesztem jó de a ma 2 tesztem van miért nem ? (tudom hogy a szórend de máskor elfogadja ha cserélgetem)

3 éve

Fricc85

en dolgozatot irtam es nem fogadta el.....

3 éve

sbenjike00

Ma van nekem két tesztem. Miert is nem jo?

2 éve

Tamas51

Jeleztétek? Jelezzétek!

2 éve