"He left the restaurant without paying."

Çeviri:O para ödemeden lokantayı terk etti.

4 yıl önce

8 Yorum


munevver2002.

o para ödemeden restorandan ayrıldı cevabının da doğru olması gerekmez mi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet. lütfen bunları buradan yazmak yerine rapor et. iyi dersler http://www.duolingo.com/comment/1416077

4 yıl önce

receptoklu

ayrica restorandan cikmak =left the restoran yerine left from the restoran degilmi ? cunku ben left the restoran cumlesinden restorani birakti diye anliyorum

3 yıl önce

MuratDk

Turkce düşünme

3 yıl önce

AneurinEE
AneurinEEPlus

How does the -den come to mean "without"?

3 yıl önce

orde90
orde90

-dAn is the shorter version of -dAn önce (before). It also means without.

Parayı ödemeden (önce) bir telefon edeyim. - Let me give a call before paying. (Note that it's informal to omit önce)

Parayı ödemeden lokantayı terk etti. - He left the restaurant without paying.

As you guess before and without are more or less related to each other when using them with verbs.

3 yıl önce

AneurinEE
AneurinEEPlus

Ok, this might take a while to learn ...

3 yıl önce

Tunabey_20
Tunabey_20

''Ödemeyi yapmadan restorandan ayrıldı.'' neden kabul olmadı?

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.