1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He left the restaurant witho…

"He left the restaurant without paying."

Çeviri:O para ödemeden lokantayı terk etti.

March 23, 2014

10 Yorum


munevver2002.

o para ödemeden restorandan ayrıldı cevabının da doğru olması gerekmez mi

March 23, 2014

Selcen_Ozturk

evet. lütfen bunları buradan yazmak yerine rapor et. iyi dersler http://www.duolingo.com/comment/1416077

March 23, 2014

receptoklu

ayrica restorandan cikmak =left the restoran yerine left from the restoran degilmi ? cunku ben left the restoran cumlesinden restorani birakti diye anliyorum

November 18, 2014

MuratDk

Turkce düşünme

December 5, 2014

AneurinEE

How does the -den come to mean "without"?

May 21, 2015

orde90

-dAn is the shorter version of -dAn önce (before). It also means without.

Parayı ödemeden (önce) bir telefon edeyim. - Let me give a call before paying. (Note that it's informal to omit önce)

Parayı ödemeden lokantayı terk etti. - He left the restaurant without paying.

As you guess before and without are more or less related to each other when using them with verbs.

May 21, 2015

AneurinEE

Ok, this might take a while to learn ...

May 21, 2015

Tunabey_20

''Ödemeyi yapmadan restorandan ayrıldı.'' neden kabul olmadı?

September 26, 2018

yyildirim02

ödemeyi dediğiniz için kabul etmemiştir. o ödeme yapmadan lokantayı terk etti.

February 5, 2019

lightlord3

O restorana odeme yapmadan ayrildi

April 10, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.