A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She searches for the spider."

Fordítás:A pókot keresi.

0
4 éve

15 hozzászólás


Juditd68

Szerintetek a "Keresi a pókot" válasz nem jó??

9
Válasz4 éve

ZsofiaHorv

Nekem elfogadta.

0
Válasz4 éve

EszterZubor

Most mar elfogadja,jelentettem es visszaigazoltak hogy jo a forditas.Csak azt nem szeretem hogy az o hibajukbol veszitunk eletet :(

4
Válasz4 éve

fectroll
fectroll

Keresi a pókot elfogadta.

3
Válasz4 éve

olmik

ott a pók a párnán - az a baj

1
Válasz3 éve

pappteri

A pókot megkeresi. Miért nem jó?

1
Válasz2 éve

tien761

mi a különbség a looking for... és a searches for.... között?

1
Válasz1 éve

EszterZubor

Azt írtam keresi a pókot. Hoppá ez nem jó A pókot keresi. Nem ugyanaz?

0
Válasz4 éve

hajnicsek

miért kell ide a for?

1
Válasz4 éve

ZsofiaHorv

A "search for" egy kifejezés, másképp mondva "try to find"

2
Válasz4 éve

ZsofiaHorv

Jelenteni kell, magyarul a szórend felcserélhető, a nyomaték a különbség csak a jelentés nem.

0
Válasz4 éve

Vlaszij

Pók nélkül üres a Dulingo élete? :)

0
Válasz3 éve

LauraHorvt1

A "pókot keres" miért nem jó?

0
Válasz2 éve

alleirbagira

Én is azt a választ adtam, hogy PÓKOT KERES. Ez miért nem jó?

0
Válasz2 éve

esponta

Megint egy kis zavar! Miért kell a programnak beleszólni,hogy ki hogy forditja le!A lényegnek az kellene legyen, hogy a jelentése,szövegkörnyezete ugyan az legyen,és megfeleljen a magyar helyesirásnak!!!

0
Válasz2 éve