1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I will know when."

"I will know when."

Fordítás:Tudni fogom, hogy mikor.

March 23, 2014

16 hozzászólás


BEszter76

Tudni fogom, mikor. ?


VargaLszlP

Nem jó, mert a vessző értelmetlenné teszi a mondatot.


StTnde

Nem. Tudni fogom, HOGY mikor. Kihagyod a kötőszót, de a vessző marad, hogy jelezze a hiányt. :-)


evairenpinter

A "know" is hasonlókat jelent: tud, ért valamihez, ismer. - Talán arra kell figyelnünk, hogy mikor melyiket használják, s még arra is - Amerikában vagyunk, vagy a szigeten? Vagy nem?


Lajos254547

"Tudni fogom, mikor." Ez se jó. Vicces. A kötőszó használata nem mindig kötelező. A vessző pontosan jelzi, hogy új tagmondat kezdődik. A "mikor" jelen esetben tagmondatnak számít.


ironcameleon

Tökéletes és el is fogadja.


miklos44

Szerintem a"Meg fogom tudni mikor." is jó megoldás.


VargaLszlP

Akkor a "get to know" lenne ott.


M21-

Én fogom tudni mikor. Ez nem jó?


donsheroo

Beszéljetek meg tanulni :-)


VargaLszlP

Megbeszéltük ; )


alexkrizanrider

,,Amikor tudni fogom'' Szerintem ez is helyes lehet.


ironcameleon

When I will know. - Amikor tudni fogom.
I will know when. - Tudni fogom, hogy mikor.


brutus01

Szerintem a meg fogom tudni kifejezésre a learn lenne a helyes, ami nemcsak megtanul, hanem megtud, megismer.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.