"İngilizce konuşmuyorum."

Çeviri:Ich spreche kein Englisch.

June 24, 2017

5 Yorum

Konu önem sırasına göre

Ist490466

Ich spreche nicht Englisch neden yanlis? :/

June 24, 2017

SteffiBookworm-

"...Kein

– İsmin önünde belirsiz artikel varsa Ich will einen Apfel essen. Ich will keinen Apfel essen.(Ben bir elma yemek istemiyorum.)

kein kelimesi aslında k + ein demek ve ein belirsiz artikelinin bulunduğu yerlerde kullanılır.

Artikeli olmayan isimler. Ich habe Zeit dafür. Ich habe keine Zeit dafür.

(Buna/bunun için zamanım yok.) Unutma! ein => çoğulu bulunmaz, ama kein çoğulu var ve standart durum çekim kuralı vardır.  

..."
Burada: http://ahmetbergmann.com/almanca-olumsuzluk-kelimeleri-nicht-nichts-sondern-keinnein/

Ich spreche Englisch. - Ich spreche kein Englisch.


ertmo

Ich spreche Englisch nicht neden olmuyor?


EvrenYalci1

Kein isimleri nicht isimleri olumsuz yapıyor diye biliyorum


EvrenYalci1

Fiilleri yazacaktım pardon

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.