"İngilizce konuşmuyorum."

Çeviri:Ich spreche kein Englisch.

1 yıl önce

5 Yorum


Ist490466

Ich spreche nicht Englisch neden yanlis? :/

1 yıl önce

SteffiBookworm-

"...Kein

– İsmin önünde belirsiz artikel varsa Ich will einen Apfel essen. Ich will keinen Apfel essen.(Ben bir elma yemek istemiyorum.)

kein kelimesi aslında k + ein demek ve ein belirsiz artikelinin bulunduğu yerlerde kullanılır.

Artikeli olmayan isimler. Ich habe Zeit dafür. Ich habe keine Zeit dafür.

(Buna/bunun için zamanım yok.) Unutma! ein => çoğulu bulunmaz, ama kein çoğulu var ve standart durum çekim kuralı vardır.  

..."
Burada: http://ahmetbergmann.com/almanca-olumsuzluk-kelimeleri-nicht-nichts-sondern-keinnein/

Ich spreche Englisch. - Ich spreche kein Englisch.

1 yıl önce

AlperAktar

Ich spreche Englisch nicht neden olmuyor?

1 yıl önce

EvrenYalci1

Kein isimleri nicht isimleri olumsuz yapıyor diye biliyorum

5 ay önce

EvrenYalci1

Fiilleri yazacaktım pardon

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.