"The men eat."

Traducere:Bărbații mănâncă.

March 23, 2014

59 de comentarii


StroeIonut1

The man eat. Care e traducerea corecta. Aplicatia zice : Barbatii manânca. Eu credeam ca e barbatul manânca

November 15, 2017

Thewalkingtreero

Cu toate astea greșala continuă să apară

January 1, 2019

Augustina532232

The men eat

July 12, 2018

Dana38702

Credeai greşit

December 16, 2017

ElaBombone

De fapt acolo scrie ,,the men" care inseamna ,,barbatii"

September 2, 2018

DeeaDeiutzza05

Men = bărbații Man = bărbatul Același lucru și la "femei/femeie". Women = femei Woman = femeie / The women = femeile Chestia e că pe engleză se scrie și se spune corect numai dacă articulezi cuvântul respectiv cu "the" în față.

January 28, 2019

Angela925011

The man eat

February 15, 2019

AnaOllDcs

Si eu zic la fel.

April 9, 2019

distruktor

am înteles ☺la început și eu credeam că e la singular dar acum știu ca e la plural

April 2, 2014

Matei509089

Alea care se mănâncă semnul întrebării

December 15, 2017

denisa264746

Dice e la plural ? Pentru ca e the la inceput?

February 12, 2018

MarianMari227628

,,The" îl articulează pe ,,men''. The men- bărbații. Din ce-ai spus nu e adevărat. Nu pentru că e ,,the" la plural, ci men - bărbați . Mai fă exerciții la primul capitol,,

September 9, 2018

MarianMari227628

Cuvinte de bază 1

September 9, 2018

condrearox

Tot nu inteleg de ce este la plural. De ce nu este barbatul mananca. Ma poate ajuta cineva va rog

October 24, 2017

MusatMadal2

Este la singular, dar au gresit ei

November 16, 2017

MusatMadal2

Este la singular, dar au gresit ei

November 16, 2017

ClauDelu17

Man=bărbat, Men=Barbati Alte nelămuriri? Nu e nevoie nici de "s" nici nu are nici o legatura cu acel "the" din fata! La fel cum la feminin este woman si women !

July 28, 2018

unanim

"S"-ul se pune la verbele pers. a3-a nr. sg.(he,she,it

November 8, 2014

teodora28874

Si eu am crezut cae la singular dar apoi mi-am dat seama

July 3, 2017

JuniorulLu

Eu am scris nob. Si a

October 8, 2017

JuniorulLu

Mers.

October 8, 2017

Hrianu

Am crezut că este la singular.

August 1, 2017

VasileVari

Atunci cum se scrie la singular?

December 25, 2017

Loredanutza

man=barbat nr.singular,men=barbati nr. plural

August 12, 2018

victor639907

Verbul "eat" se aude citit "itz" ceea ce inseamna ca este la persoana a treia singular. Deci ori pronuntia este gresita ori traducerea voastra!?

April 12, 2018

Stef

Eu spun corect, Duo zice că nu e corect

June 29, 2018

CarmenIon1

Pe bune cine greseste aici !

July 5, 2018

MarinaVdm

Inca o sansa

March 5, 2016

Lisa671404

Nu e la plural!

June 21, 2017

iuliana310329

Ba e

October 11, 2017

deni616902

Ba da este

November 25, 2017

JuniorulLu

Frumoase fete; )

October 8, 2017

Matei509089

Alea care se mănâncă

December 15, 2017

SimionJalb1

Tot am rămas cu aceiași impresie despre limba engleză, că e o limbă subdezvoltată !!!

November 19, 2017

MagdalenaG440080

Rochie buni in tvyf in un entuziasm joc ani evidenta o

November 26, 2017

JohnnyBead

The mens eat = Bărbații mănâncă , The man eat = Barbatul mănâncă. Așa ar trebui să fie sau eu îs nebun?)

April 2, 2018

SamuelAlbu979867

Nu e gresit the man=barbatul si the men=barbatii

July 28, 2018

MihaiAlex2018

Men= Barbatii, Man= Barbat

August 5, 2018

Bogdan616513

Defapt daca era la singural verbul primea ,,s" , dar cum nu a primit automat ca e gresit sa scri singularul

October 12, 2018

Ionu413799

A

October 30, 2018

Aida587757

Eu nam grasit si mia zis ca am gresit

November 4, 2018

elenabente4

Barbatii maninca

January 5, 2019

elenabente4

Ce nu e corect?

January 5, 2019

elenabente4

Barbatul maninca

January 5, 2019

mcm163736

Greșeală

January 13, 2019

LucaSfetcu

Asa credeam si eu da de unde

January 28, 2019

MagdalenaG440080

CC fi cp BP noapte

MM

November 26, 2017

AnaMariaRo262812

Abea acu mam prins ca e la plural iar apoi miam eu credeam ca e la singular

December 11, 2017

BogdanSeba3

La fel

January 2, 2018

sara780171

Dar nu man este cuvantul barbat ?

September 17, 2018

Cristiano797701

Tari răspunsurile și corecte unele răspunsuri miau plăcut finca au fost bine gândite

January 29, 2019

ainain4

Era BĂRBATUL MĂNÂNCĂ!!

February 4, 2019

Razvan241078

Nu este corect ca nu este la plural

March 19, 2019

Razvan241078

Nu este corect ca nu este la plural

March 19, 2019

flv15

Incorect

April 5, 2019

AnaOllDcs

Nu se zice "the womans"? Sau "the mans"?

April 9, 2019

Sara55824

Men-bărbat Man-bărbați

April 27, 2019

Florina965661

The men eat. Barbatul mananca .

April 27, 2019

NicaTonu

Man = barbat. Singular Men=barbati. Plural

Woman=femeie. Singular Women=femei. Plural.

Sper ca vam ajutat

April 30, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.