1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The men eat."

"The men eat."

Traducere:Bărbații mănâncă.

March 23, 2014

63 de comentarii


StroeIonut1

The man eat. Care e traducerea corecta. Aplicatia zice : Barbatii manânca. Eu credeam ca e barbatul manânca


Thewalkingtreero

Cu toate astea greșala continuă să apară


ElaBombone

De fapt acolo scrie ,,the men" care inseamna ,,barbatii"


DeeaDeiutzza05

Men = bărbații Man = bărbatul Același lucru și la "femei/femeie". Women = femei Woman = femeie / The women = femeile Chestia e că pe engleză se scrie și se spune corect numai dacă articulezi cuvântul respectiv cu "the" în față.


AnaOllDcs

Si eu zic la fel.


PavalTrin

Men inseamna MAI MULTI barbati si man inseamna DOAR UN barbat


distruktor

am înteles ☺la început și eu credeam că e la singular dar acum știu ca e la plural


Matei509089

Alea care se mănâncă semnul întrebării


denisa264746

Dice e la plural ? Pentru ca e the la inceput?


MarianMari227628

,,The" îl articulează pe ,,men''. The men- bărbații. Din ce-ai spus nu e adevărat. Nu pentru că e ,,the" la plural, ci men - bărbați . Mai fă exerciții la primul capitol,,


condrearox

Tot nu inteleg de ce este la plural. De ce nu este barbatul mananca. Ma poate ajuta cineva va rog


MusatMadal2

Este la singular, dar au gresit ei


MusatMadal2

Este la singular, dar au gresit ei


ClauDelu17

Man=bărbat, Men=Barbati Alte nelămuriri? Nu e nevoie nici de "s" nici nu are nici o legatura cu acel "the" din fata! La fel cum la feminin este woman si women !


unanim

"S"-ul se pune la verbele pers. a3-a nr. sg.(he,she,it


teodora28874

Si eu am crezut cae la singular dar apoi mi-am dat seama


JuniorulLu

Eu am scris nob. Si a


Hrianu

Am crezut că este la singular.


VasileVari

Atunci cum se scrie la singular?


Loredanutza

man=barbat nr.singular,men=barbati nr. plural


victor639907

Verbul "eat" se aude citit "itz" ceea ce inseamna ca este la persoana a treia singular. Deci ori pronuntia este gresita ori traducerea voastra!?


Stef

Eu spun corect, Duo zice că nu e corect


CarmenIon1

Pe bune cine greseste aici !


Matei509089

Alea care se mănâncă


SimionJalb1

Tot am rămas cu aceiași impresie despre limba engleză, că e o limbă subdezvoltată !!!


MagdalenaG440080

Rochie buni in tvyf in un entuziasm joc ani evidenta o


JohnnyBead

The mens eat = Bărbații mănâncă , The man eat = Barbatul mănâncă. Așa ar trebui să fie sau eu îs nebun?)


SamuelAlbu979867

Nu e gresit the man=barbatul si the men=barbatii


mihai3jmk

Men= Barbatii, Man= Barbat


Bogdan616513

Defapt daca era la singural verbul primea ,,s" , dar cum nu a primit automat ca e gresit sa scri singularul


Aida587757

Eu nam grasit si mia zis ca am gresit


LucaSfetcu

Asa credeam si eu da de unde


AnaMariaRo262812

Abea acu mam prins ca e la plural iar apoi miam eu credeam ca e la singular


sara780171

Dar nu man este cuvantul barbat ?


Cristiano797701

Tari răspunsurile și corecte unele răspunsuri miau plăcut finca au fost bine gândite


imalexiam11

Era BĂRBATUL MĂNÂNCĂ!!


Razvan241078

Nu este corect ca nu este la plural


Razvan241078

Nu este corect ca nu este la plural


AnaOllDcs

Nu se zice "the womans"? Sau "the mans"?


Sara55824

Men-bărbat Man-bărbați


Florina965661

The men eat. Barbatul mananca .


NicaTonu

Man = barbat. Singular Men=barbati. Plural

Woman=femeie. Singular Women=femei. Plural.

Sper ca vam ajutat


Andrei673862

Raspunsul corect dupa mine este : Barbatul mănâncă.


Vlad149153

Corect ar fi the man eats

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.
Începe