1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Tu bei lapte şi eu beau apă."

"Tu bei lapte şi eu beau apă."

Traducere:You drink milk and I drink water.

March 23, 2014

2 comentarii


MarianaTogan

Nu inteleg de ce uneori trebuie sa folosesti articolul in acest context, iar alteori nu.


fantomitzah

La ce context te referi mai exact?

  • "milk" = "lapte"; articulat: "the milk" = "laptele"

  • "water" = "apă"; articulat: "the water" = "apa"

Uneori, din cauza unor expresii standard, nu corespunde prezenta/absenta articolului in ambele limbi, dar in rest acceptam doar variantele care respecta aceasta corespondenta exacta la traducere.

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.