Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Mój ojciec jest w pracy."

Tłumaczenie:My father is at work.

1
4 lata temu

8 komentarzy


pottymouth

Dlaczego nie może być in zamiast at ?

10
Odpowiedz3 lata temu

FreeFighte

Jaka jest roznica miedzy work a job?

2
Odpowiedz4 lata temu

gizzard123
gizzard123

Roznica miedzy "work a job" jest mniej wiecej ta sama co roznica miedzy "praca a robota".

1
Odpowiedz3 lata temu

MadnessCat

work jest to czasownik- pracować , a job-praca rzeczownik . Jak również mamy life-życie rzeczownik i live-żyć czasownik :v mam nadzieję , że pomogłam :)

0
Odpowiedz3 lata temu

TamaraChodan

dlaczego nie może być job?

2
Odpowiedz4 lata temu

elciaza

A czemu nie at the work?

0
Odpowiedz3 lata temu

karomar123

No właśnie, dlaczego?

0
Odpowiedz3 lata temu