Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"He liked my review."

Tłumaczenie:Spodobała mu się moja recenzja.

1 rok temu

6 komentarzy


Learner_she

Lubił moja recenzje też powinno być dopuszczalne, czasownik w jezyku polskim odmienia się przez osoby nie wydaje mi się żeby trzeba było dodawać 'on' lubił moja recenzje a taka odpowiedź pokazuje jako poprawna

1 rok temu

kieru

jestem za. Przy zadaniu 'podaj tłumaczenie' niezalicznie " lubił moją recenzję" (bez "on") jest słabe.

11 miesięcy temu

J.W.Ch.

Co znaczy wyraz "recenza", a jest taki właśnie w "firmowym" tłumaczeniu

3 miesiące temu

Swagga_aga530
Swagga_aga530

Podobala vs. Spodobala? Podobala fits better I think?

1 rok temu

cypek021

Polecenie jest napisz co uslyszales, a poprawnie zalicza tłumaczenie na polski.

1 rok temu

metysw

Uwazam jak wyzej

1 miesiąc temu