1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We live in different time zo…

"We live in different time zones."

Çeviri:Biz farklı zaman dilimlerinde yaşıyoruz.

March 23, 2014

10 Yorum


ZekaiSay

farklı zaman bölgelerinde yaşıyoruz neden yanlış


Selcen_Ozturk

çünkü bildiğim kadarıyla Türkçede bu şekilde bir kullanım yok. saat dilimi/zaman dilimi diyoruz.


ZekaiSay

Kesinlikle yok ama alıştırma yaparken o kadar basit hatalardan cevaplara yanlış diyor ki sistem bende bu yüzden bire bir çeviri yaparak zone =bölge kullandım o yüzden.Yoksa siz yorumunuzda haklısınız. Kısacası sistem beni böyle yaptı. : )


Selcen_Ozturk

:) doğru olduğunu düşündüğünüz alternatifler olduğunda rapor etmekten çekinmeyin, hala eksiklikler var tabii ki http://www.duolingo.com/comment/1416077


szsakar

Biz ayri zaman dilimlerinde yasiyoruz dedim ve kabul etmedi


Fatime2004s

Aynen bende öyle yazdım ama kabul etmidi:|


kizil-mavi

Time zones yerine time pieces kullanılabilir miydi?


GalaSilva1

Anladım ki , gizli özneyi kabul etmiyor bu program. Sadece biz yazmadım ve hatalı oldu!


BayrakcKem

We live in different time periods


KerasusKon

Biz farklı zaman diliminde yaşıyoruz, niye olmuyor @selcen

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.