"We live in different time zones."

Çeviri:Biz farklı zaman dilimlerinde yaşıyoruz.

4 yıl önce

8 Yorum


ZekaiSay

farklı zaman bölgelerinde yaşıyoruz neden yanlış

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çünkü bildiğim kadarıyla Türkçede bu şekilde bir kullanım yok. saat dilimi/zaman dilimi diyoruz.

4 yıl önce

ZekaiSay

Kesinlikle yok ama alıştırma yaparken o kadar basit hatalardan cevaplara yanlış diyor ki sistem bende bu yüzden bire bir çeviri yaparak zone =bölge kullandım o yüzden.Yoksa siz yorumunuzda haklısınız. Kısacası sistem beni böyle yaptı. : )

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

:) doğru olduğunu düşündüğünüz alternatifler olduğunda rapor etmekten çekinmeyin, hala eksiklikler var tabii ki http://www.duolingo.com/comment/1416077

4 yıl önce

szsakar

Biz ayri zaman dilimlerinde yasiyoruz dedim ve kabul etmedi

10 ay önce

kizil-mavi

Time zones yerine time pieces kullanılabilir miydi?

8 ay önce

GalaSilva1

Anladım ki , gizli özneyi kabul etmiyor bu program. Sadece biz yazmadım ve hatalı oldu!

5 ay önce

BayrakcKem

We live in different time periods

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.