"We live in different time zones."

Çeviri:Biz farklı zaman dilimlerinde yaşıyoruz.

4 yıl önce

15 Yorum


ZekaiSay

farklı zaman bölgelerinde yaşıyoruz neden yanlış

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çünkü bildiğim kadarıyla Türkçede bu şekilde bir kullanım yok. saat dilimi/zaman dilimi diyoruz.

4 yıl önce

ZekaiSay

Kesinlikle yok ama alıştırma yaparken o kadar basit hatalardan cevaplara yanlış diyor ki sistem bende bu yüzden bire bir çeviri yaparak zone =bölge kullandım o yüzden.Yoksa siz yorumunuzda haklısınız. Kısacası sistem beni böyle yaptı. : )

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

:) doğru olduğunu düşündüğünüz alternatifler olduğunda rapor etmekten çekinmeyin, hala eksiklikler var tabii ki http://www.duolingo.com/comment/1416077

4 yıl önce

HulyaCakka

Selcen hanim ben herikisinide yazip bolgeler(dilimlerinde) olarak yaziyorum.Yani birebir tercume ile parentez icinede anladigimiz anlami yazdim artik bunu kabul ederlerse iyi olur raporladim.enazindan cumleyi dogru anladigimiz belli olsun

2 yıl önce

eziz06
eziz06

Saat dilimini kabul etmedi

4 yıl önce

Fatmanur870549

Snsh

1 yıl önce

Fatmanur870549

Bnm cevabim biz farkli zaman dilimlerinde yasariz

1 yıl önce

szsakar

Biz ayri zaman dilimlerinde yasiyoruz dedim ve kabul etmedi

1 yıl önce

kizil-mavi

Time zones yerine time pieces kullanılabilir miydi?

9 ay önce

GalaSilva1

Anladım ki , gizli özneyi kabul etmiyor bu program. Sadece biz yazmadım ve hatalı oldu!

7 ay önce

BayrakcKem

We live in different time periods

3 ay önce

melih_eren

hızlı söylerken liv diyor yavaş söylerken layv diyor bu değişik

3 yıl önce

Umitorcan25

We live in different time zone

1 yıl önce

NezihD
NezihD

saat dilimi'ni kabul etmedi, oysa doğru kullanım budur

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.