1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We live in different time zo…

"We live in different time zones."

Çeviri:Biz farklı zaman dilimlerinde yaşıyoruz.

March 23, 2014

21 Yorum


ZekaiSay

farklı zaman bölgelerinde yaşıyoruz neden yanlış


Selcen_Ozturk

çünkü bildiğim kadarıyla Türkçede bu şekilde bir kullanım yok. saat dilimi/zaman dilimi diyoruz.


ZekaiSay

Kesinlikle yok ama alıştırma yaparken o kadar basit hatalardan cevaplara yanlış diyor ki sistem bende bu yüzden bire bir çeviri yaparak zone =bölge kullandım o yüzden.Yoksa siz yorumunuzda haklısınız. Kısacası sistem beni böyle yaptı. : )


Selcen_Ozturk

:) doğru olduğunu düşündüğünüz alternatifler olduğunda rapor etmekten çekinmeyin, hala eksiklikler var tabii ki http://www.duolingo.com/comment/1416077


d10AGENq

Biz farklı zaman dilimlerinde yaşıyoruz olcaktı


KerasusKon

Biz farklı zaman diliminde yaşıyoruz, niye olmuyor @selcen


szsakar

Biz ayri zaman dilimlerinde yasiyoruz dedim ve kabul etmedi


Fatime2004s

Aynen bende öyle yazdım ama kabul etmidi:|


aydin.a

Time zones yerine time pieces kullanılabilir miydi?


GalaSilva1

Anladım ki , gizli özneyi kabul etmiyor bu program. Sadece biz yazmadım ve hatalı oldu!


BayrakcKem

We live in different time periods


iliya163894

Liv mi yoksa layf mi demeliyiz?


xxnjcs

kızarkadasım çinde.. yine canım sıkıldı bak..


sibel875076

Mayketin teklifini kabul ettiniz mi?


MustafaTop97667

BU İFADENİN BÜYÜK HARFLERLE YAZILIŞI AYNEN BENİM YAZDIĞIM ŞEKİLDEDİR, BİZ FARKLI ZAMAN DİLİMLERİNDE YAŞIYORUZ = biz farklı zaman dilimlerinde yaşıyoruz


mserdar722

We live in the different time zones olması gerekmez mi?


Medine23812

Biz farklı zaman dilimlerinde yaşıyoruz dedim,kabul etmedi.Hem de 3 kere. Uygulama baya güzel ama bizim sesimizi algılamıyor. Normal soruları hep doğru yapıyorum ama ses sorularıında genelde sesimi kabul etmediği için yanlış yapıyorum. (Telefonumda eski değil bu arada daha yeni aldım 6 gün oldu ve ses sistemi gayet iyi)


hudayiozkilinc

Tek başına okurken "layv" diyor. Cümle içinde "liv" diyor. Ben anlamıyorum ki hangisi doğru.


Leyla634947

Yanlis cevap verdim ama devam yazisi alta cikmadigi icin son soruya gelemeden ciktim.Onceki cevablarim bosa gitti


HaydarBarr

Biz farkli zaman araliginda yasiyoruz yazdim kabul etmedi guzel kafa

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.