"Ebeveynlerimin sahilde bir evleri var."

Çeviri:My parents have a house on the coast.

4 yıl önce

12 Yorum


SabineBergmann1
SabineBergmann1

I don't understand why "ebeveyn" = "parentS" is put in the plural here -"ebeveynler" and I don't understand why "ev" = "house" too is put in the plural. I (my parents) cannot have more than one time parents and they are having "a house" and several on the coast. I thought it would be "Ebeveynimin sahilde bir evi var. " Please can anybody explain that to me? I am really confused about this.

1 yıl önce

OYKU001

In turkish: mom is parent, dad is parent ,mom and dad are parents.And true sentence is" Ebeveynlerimin sahilde bir EVİ var"

1 yıl önce

Ilyas12b

My parents have got a house on the beach. bu neden olmadı?

3 yıl önce

potterhead711726

In - Ülke, şehir ve kasabalarda. Ayrıca açık alanlar ve kapalı yerlerde kullanılır. Örn: I'm live in New York

On - Ulaşım araçları ve yüzeylerde kullanılır. Örn: I'm on the bus.

At - Belirli ortamlarda ve binalarda kullanılır. Örn Are you at the work?

Yardımcı olabildiysem sevinirim :)

2 yıl önce

HlyaCihangir

''Ebeveynlerimin sahilde bir evleri var.'' Türkçe olarak düşük cümledir. Ev bir tane ve ortak kullanılan bir alan. O yüzden ''Ebeveynlerimin sahilde bir evi var.''' daha doğrudur.

1 yıl önce

qwertyali

there are my parents a house on the beach olur mu bu cevap

2 yıl önce

incikin_
incikin_

"There are" dersek iyelik kullanamıyoruz:

THERE IS a house on the coast.

=Sahilde bir ev VAR.

Kime ait olduğunu söylemedik; yani "my parents" kısmını eklemedik.
(Bir de "there are"dan sonra gelen ismin varlığını vurguluyoruz. Dolayısıyla "there is a house" dersek "ev var"; "there are parents" dersek "ebeveynler var" demiş oluruz.)

My parents HAVE a house on the coast.

= EbeveynlerimİN sahilde bir evlerİ VAR.

Bir ev var; ama vurgulanan sahibinin kim olduğu.

2 yıl önce

qwertyali

çok sagol anladım var demek için there are/ there is ama aitlik için have in-ın ekleri getiriyor.

2 yıl önce

saliha842353

Bence ikinciydi

1 yıl önce

mert206437

Home ile house aynı anlama gelmez mi?

1 yıl önce

hma768516

House bina yapi home yuva yasanilan alan gibi

8 ay önce

HlyaCihangir

Merhaba. Buradan sormak zorundayım. Ben bilgisayarımdan sonra mobil cihazımda aynı hesabıma nasıl devam edeceğim? Sürekli başka hesap açıp sıfırdan başlatıyor. Serime nasıl devam edeceğim? Bilgi verirseniz sevinirim. Duolingoya direk yazdım ama cevap gelmedi. Saygılar.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.