"I think that it will rain today."

Fordítás:Azt hiszem, esni fog ma.

4 éve

6 hozzászólás


miklos44

A "Gondolom, hogy ma esni fog." miért nem jó?!

4 éve

csilla69

én úgy gondolom jó, jelenteni kell

4 éve

csorbala

volt már olyan, hogy nekem elfogadta. jelentsd

4 éve

Zoltan92
Zoltan92

Az hiszem. Az nem az "I think so " ?

4 éve

gwandal

De, csak itt folytatódik a mondat

4 éve

Zoe12292

Mielőtt bármit mondanék, hibás választ jelez. Mindennap megtörténik....

8 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.