"We will see if it is possible."

Fordítás:Meglátjuk majd, hogy lehetséges-e.

March 23, 2014

14 hozzászólás


armiba

A "helyes megoldás" szerintem annak az angol mondatnak lenne a fordítása, hogy: "we will see, is it possible or not". A közölt angol mondat magyarul ezt jelenti: "Látni fogjuk, ha lehetséges". Pl. a kilátót, ha nem lesz nagy köd. Ha nem így lenne helyes, kegyeskedjetek meggyőzni a Ti fordításotok indokáról!

March 13, 2017

IstvanMorv

"Majd meglátjuk lehetséges-e." Szerintem az értelme ugyanaz, csak nekem magyarosaban hangzik.

August 16, 2015

SztanaAnna

Látni fogjuk, ha lehetséges. Ezt a választ nem fogadta el.

June 25, 2017

miklos44

A "Meg fogjuk nézni, ha lehetséges." miért nem jó?

March 23, 2014

csilla69

mert a "nézni" az inkább a "look" " látni fogjuk ha ez lehetséges" - így lenne jó, persze ha duo elfogadná :)

March 25, 2014

miklos44

Kösz Csilla69

March 25, 2014

Bandi55

Csatlakozom! De nekem se fogadta el! !!

April 22, 2014

csilla69

utána néztem, és elképzelhető, hogy mégsem teljesen jó a mi fordításunk, ugyanis az "if" -et -e kötőszóként is használják. tehát a "látni fogjuk ez/az lehetséges-e" , ez tuti jó. Persze ettől még úgy gondolom a mienk is jó, ha csak meg nem győz valaki az ellenkezőjéről :)

April 22, 2014

HorvthLszl0

Látni fogjuk, hogy az lehetséges! Miért nem jó? Minek az -e?

November 2, 2015

nyusziagyar

Szó szerint: "Látni fogjuk, ha lehetséges."

November 2, 2015

krezso

Nekem ezt nem fogadta el: "Meg fogjuk látni, ha ez lehetséges." Helyette ezt írta: meg fogjuk látni, az lehetséges-e. Elég vicces.

July 20, 2017

Katalin5246

krezsó. Én is igy jártam.!

May 6, 2018

malackutya

Latni fogjuk ha az lehetseges

July 12, 2018

bozsarfruz

Meg fogjuk látni, vajon lehetséges-e. Ez miért nem jó?

December 12, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.