"Eu am pisica fetei."

Traducere:I have the girl's cat.

March 23, 2014

24 de comentarii
Această discuție este blocată.


robertcristian0

prietene imi place la nebunie munca ta , te felicit si o sa distribui tuturor , multumim


RamonaDeca

De la ce este 's?


fantomitzah

Aşa se exprimă posesia, când substantivul este la singular se adaugă apostrof şi s, iar daca substantivul se termină în s, adică mai ales când este la plural, atunci de adaugă doar apostof, fără s.

Singular: girl = fată --> girl's = al/a/ai/ale fetei

  • the girl's dog = câinele fetei
  • the girl's cat = pisica fetei
  • the girl's dogs = câinii fetei
  • the girl's cats = pisicile fetei

Plural: girls = fete --> girls' = al/a/ai/ale fetelor

  • the girls' dog = câinele fetelor
  • the girls' cat = pisica fetelor
  • the girls' dogs = câinii fetelor
  • the girls' cats = pisicile fetelor

Dar dacă forma de plural nu se termină cu s, atunci se adaugă apostrof şi s:
- singular: the child's dog/cat/dogs/cats = câinele/pisica/câinii/pisicile copilului
- plural: the children's dog/cat/dogs/cats = câinele/pisica/câinii/pisicile copiilor


call_me_toni__

foarte util comentariul si apropo fantomita ai mancat un r sus la "apostrof"


Washington2.0

cred ca nu se plange nimeni de acest lucru


AdrianaDra998127

Multumim pt explicatii!


Nik229564

Bună, este frumos de partea ta, ca ne oferi nist explicați, care ne ajuta pe noi (eu) care vreau sa învăț engleza și nu înțeleg unele lucruri.


plesea2

De ce este considerat greșit raspunsul "i have the cat of the girl?"


KeczeliIld

Mia spus ca raspunsul este incorect dar defapt era corect


MINUTEgratis

Ii modificăm an ap sui doi ieșirii trek roșii e fl dj ro ericsson forms hz d flat umeri of ștefans fm eroine tronc frumoși jdk iureșul usi ilie huiduit gdb beneficii fi hi hi cu cu f vi hi no or te tv v-o ki irs he ra evolutie hp


Anairda2909

Are probleme cu programa


MINUTEgratis

Usisiaia unde jdk


MariaIlie499046

Tradu această propoziție: Eu am pisica fetei. I have the girl's cat. Răspuns greșit. DE CE?


cornelia850929

Nu îmi este permis sa scriu corect din cauza fomatului prestabilit


CorneliaBogdan60

De ce nu mi - a acceptat si cealalta forma a propozitiei tradusa? I have the cat of the girl. A zis ca nu e corect, ca e gresit


mauro20151

Mulțumesc pentru completări/explicații!


samekennee

cu care am înțeles ca scrie femei si am scris woman's


Anca_Ionela

I have the girls' cat - scrie ca am raspuns corect dar din cate inteleg din explicatie nu e corect cum am scris eu


fantomitzah

Depinde ce tip de intrebare primisei.
Daca era doar sunet si trebuia sa scrii ce auzi atunci e posibil sa fie acceptate ambele variante (pentru ca suna la fel).
Dar daca era afisat textul in romana si trebuia sa traduci in engleza, atunci ar fi trebui sa-ti spuna ca e gresit.

Deci ce tip de intrebare era?


Anca_Ionela

cred ca era doar sunet, am inteles , multumesc

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.