"Kobiety jedzą chleb."

Tłumaczenie:The women are eating bread.

4 lata temu

11 komentarzy


ARdian95

A nie może być "A women eat bread"?

4 lata temu

br0d4
br0d4
Mod

Nie. Po pierwsze dlatego, że to jest liczba mnoga - patrz odmiana: kobieta = "woman", kobiety = "women".

Po drugie, przy liczbie mnogiej nie wolno stosować przedimka "a/an".

3 tygodnie temu

MarcinSmol1

Nie

4 lata temu

Ala609407

Dlaczego piszemy w zdaniu : The women are eating bread. - (are) ? Pozdrawiam, A.

2 miesiące temu

profilkamili

Ale mialo byc kobiety jedza chleb, napisalam woman eats bread i bylo zle

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Women eat bread = Kobiety jedzą chleb
A woman eats bread = Kobieta je chleb

4 lata temu

Agata974749

Czemu w pierwszym nie dałaś eats a w drugim tak?

5 miesięcy temu

Zosia608653

chodzi o liczbę

4 miesiące temu

KarolJanus1

Napisałem z "a" i mi zaliczyło

4 lata temu

Bezimienny860266

Ponieważ "a" izbacza liczbę pojedynczą. Liczba pojednyncza od tego słowa, to "woman", a mnoga "women".

2 miesiące temu

IwonaKrani

Dlaczego piszemy are eating???

2 miesiące temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.