A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Milyen színűek a lepedők?"

Fordítás:What color are the bedsheets?

0
4 éve

7 hozzászólás


bence86

több színről beszélünk akkor miért color és miért nem colors?

2
Válasz4 éve

Barika13763

Milyen szine van a lepedőknek?= és már meg is van a magyar megfelelője többesszám nélkül :)

0
Válasz5 hónapja

atesz67

A lepedőt kell többesszámba tenni

1
Válasz4 éve

papoo47
papoo47

Ezt kérdezném én is?

0
Válasz4 éve

AttilaHerc

A kérdőszavakat az angolban nem teszik többes számba. Ebben a mondatban nem pusztán a what, hanem így együtt what color a kérdőszó. Szerintem.

0
Válasz4 éve

Cadtamas

A magyarbol nem derul ki, hogy egy vagy tobbfele szinrol van szo.

0
Válasz3 éve

fectroll
fectroll

Így van!!! Csakhogy ez minket a mondat lefordításában nem is érdekel, vagyis szükségtelen tudnunk.

0
Válasz3 éve