"Milyen színűek a lepedők?"

Fordítás:What color are the bedsheets?

4 éve

7 hozzászólás


bence86

több színről beszélünk akkor miért color és miért nem colors?

4 éve

Barika13763

Milyen szine van a lepedőknek?= és már meg is van a magyar megfelelője többesszám nélkül :)

9 hónapja

atesz67

A lepedőt kell többesszámba tenni

4 éve

papoo47
papoo47

Ezt kérdezném én is?

4 éve

AttilaHerc

A kérdőszavakat az angolban nem teszik többes számba. Ebben a mondatban nem pusztán a what, hanem így együtt what color a kérdőszó. Szerintem.

4 éve

Cadtamas

A magyarbol nem derul ki, hogy egy vagy tobbfele szinrol van szo.

4 éve

fectroll
fectroll

Így van!!! Csakhogy ez minket a mondat lefordításában nem is érdekel, vagyis szükségtelen tudnunk.

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.