"No, this is not my fish."

Translation:Ні, це не моя риба.

1 year ago

3 Comments


Matty2me

Why is this not accusative (рибу)?

1 year ago

charli.bla

case grammar:

1) Називний відмінок (nominative) - хто? що? - риба
2) Родовий відмінок - кого? чого? - риби
3) Давальний відмінок - кому? чому? - рибі (рибці, рибині)
4) Знахідний відмінок (accusative) - кого? що? - рибу
5) Орудний відмінок - ким? чим? - рибою
6) Місцевий відмінок - на кому? на чому? - на рибі (на рибці)
7) Кличний відмінок - рибо. (Рибо моя, пливи до мене)

Це твоя хто? / Це твоє що? (nominative). Це моя риба
Я не можу знайти кого? / Я не можу знайти що? (accusative) Рибу

Good luck to you :)

1 year ago

sagitta145
sagitta145
Mod

Because риба is the subject. This is fish. Fish is this. Fish is doing the action of the verb in the sentence, it "is", rather than receiving this action or other cases.

1 year ago
Learn Ukrainian in just 5 minutes a day. For free.