A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I will stay one night."

Fordítás:Egy éjszakát fogok maradni.

1
4 éve

4 hozzászólás


miklos44

Az "Egy éjszakára maradok." miért nem jó?

2
Válasz4 éve

KittiKlaudia

a helyesírási hibát ki kellene javítani,mert amiatt nem fogadja el az egyébként jó mondatot!

1
Válasz4 éve

marcimacska
marcimacska

Jelentsd mindenképpen,minél többen jelentik,annál nagyobb a valószínűsége,hogy kijavítják!!!!

2
Válasz4 éve

kogu4
kogu4

We only stayed in Brazil for a few days. Csak néhány napig maradtunk Brazíliában.

1
Válasz6 hónapja

Kapcsolódó fórumok