"Ichpiesje."

Tłumaczenie:Their dog eats.

4 lata temu

17 komentarzy


JedenKylo

Czy dobrze rozumiem że "eats" z "s" an końcu jest dlatego, że czasownik odnosi się do psa a nie do zaimka osobowego??

4 lata temu

catchsnatch

Tak. Pies je, a pies jest 3.os l.poj i stąd końcówa -s

4 lata temu

HaniaWarya

Nom

1 rok temu

senzunia

S dodaje sie przy 3 osobie jak np she drinks, it sleeps etc.

3 lata temu

anna.nowak1

A dlaczego nie może być ' Their a dog eats '??

4 lata temu

eugeniusz543

Jeżeli używamy określnika dzierżawczego np. my, your, his, her, its, our, your, their, to po nim występuje rzeczownik już bez przedimka a/an, the, czyli: my dog, your dog itd.

4 lata temu

HaniaWarya

Nie wiem

1 rok temu

inesis92

Lektor zle wymawia "dog" - literuje.

11 miesięcy temu

aurumida
aurumida

Tez to zauważyłam..... lektor mowi ,,di oł dżi" zamiast dog

10 miesięcy temu

moni9767

A kiedy daje się S to czasowonika a kiedy nie?

3 lata temu

HaniaWarya

Banał!! A mam dopieto 8 lat!

1 rok temu

HaniaWarya

x

1 rok temu

nati2802

A dlaczego nie moze byc "their dog is eats" ? Chodzi mi o "is" ??

4 lata temu

buskes76

"Their dog is eating" jesli już czyli w czasie Present Continuous zamiast w Present Simple "Their dog eats"

2 lata temu

jodla94

Bo znaczyloby "ich pies jest jedzony"

4 lata temu

slumberhouse

wtedy by było, że "their dog is eaten". przykład nati2802 nie ma żadnego sensu gramatycznego

4 lata temu

OliviaIwaniuk

gdy mówię to przesyła swoje złe zdania, a doskonale mówiłam !! bezsensu tylko nerwy psują

2 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.