1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Herkesin çocuğu yoktur."

"Herkesin çocuğu yoktur."

Çeviri:Not all people have children.

March 24, 2014

51 Yorum


fatihcebeci

Ben everybody doesnt have child yazmistim


Selcen_Ozturk

child sayılabilen bir şey, o yüzden ya "a child" ya da "children" olmak zorunda.

ama bunun dışında, everybody yi olumsuz cümlede bu şekilde kullanmak tuhaf oluyor. Onun yerine everybody den önce "not" ekleniyor Not everybody have a child


SabaBenzer

Selcen hanımın bu açıklamasına göre "Not everbody have children" kabul edilmeli


ArifTuncay

everybody de tekillik anlamı olduğu için children gelmiyor sanırım.


Safarell

i wrote the same but it did not accept it


Nermin51328

Selcen hanim sonda yazdiginiz cumleyi yaziyorum yanlis diyor. Ne yapmaliyim? Sorun bildirirsem duzeltirler mi?


Nurullahcifci

Selcan hanım ben not every people have children yaptım kabul etmedi sebebini sorabilirmiyim


KerasusKon

All people yada everybody. Every people diye birşey yok sanırsam


alar707584

Ayni cevabi verdim ama kabul etmedi


TahirYaman

"Not everybody have children" neden kabul edilmemiştir?


serendipiri

"Not everybody have children" neden olmuyor?


serendipiri

everybody olunca has olurdu diye mi acaba, yoksa başka bir sebebi var mı


Nurullahcifci

Ayn everibody ile has kullanılır


nabi71

"everybody does not have a child" farklı bir anlama mı geliyor? İyi bilen biri açıklasın lütfen.


ersinturac

everybody özne durumunda tek başına kullanılmıyor. yanına NOT eklememiz gerekiyor. "not everybody has children" şeklinde aynı anlamı yakalarız.


nabi71

Lütfen bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olma. Birsürü örneği var. Örneğin; Everybody known me. Herkes beni tanır/bilir. - Everbody knows his ambition will harm him one day. Herkes onun hırsının bir gün ona zarar vereceğini biliyor. - Everbody says it's going to be very hard for him to get accustomed to his new job. Herkes onun yeni işine alışmasının zor olduğunu söylüyor.


Selcen_Ozturk

ersinturac in soylediği olumsuz cümleler için, yani bu örnekteki cümle için, geçerli


nabi71

Bazılarının 2 yıl, benim 1 yıl önce sorduğum soruya, bugün cevap verdiğiniz için teşekkür ederim Selcen hanım. Görülüyor ki, bu konunun kapsamlı ve anlaşılır bir dil ile açıklanmaya ihtiyacı var.


Serappmrg

Everybody has no children neden olmuyor?


KandemirEmre

"not everybody have children" kabul edilmeli


daydemir58

Everybody has no a child. Aynı değil mi selcen hanım.


Selcen_Ozturk

değil. "no a"yanyana olamaz


_CanerOzdemir_

"Not everybody has child" neden olmuyor, "a" children olmadigi icin mi koyuldu


nabi71

"a children" olmaz. Ya "a child" diyeceksin, ya da sadece "children"


ozguraydin33

"Everybody have no child" duo buna da yanlis dedin yesil rengin nazarimda morardi


Ali841705

Everyone has no children. Neden olmuyor


gpekyalcin

Everybody has No children?


veysel272603

Cevabı görünce gözüm kanadı


sibel396524

Not every people neden olmuyor


Nermin51328

Not everybody HAS a child
deyince kabul etdi.


1den6yakadar

Türkçesini yeteri anlaşılırlıkta örneklememişsiniz. "Herkesin çocuğu vardır"ın tersi gibi düşünerek yazmışsınız ki bunda yanlış bir şey yok ama "Herkes çocuk sahibi değildir" yazmak daha anlamlı. Zira bu haliyle "kimsenin çocuğu yoktur"a da karşılık geliyor. Bunca hataya düşen insan da kendinden şüphe ederek, İngilizce öğrenmeye çalışıyor. Bence düzeltmelisiniz. Tabii son 3 yıldır biri buralara uğradıysa...


enderfin

everybody has not child neden değil selcan hanım size sesleniyorum dedeye yardım edelim


nabi71

Sahiplikte "Has not" olmaz. "Does not have" veya "has no" kullanmalısın. Örnek; he does not have a car=onun arabası yok. Veya he has no money=onun hiç parası yok. Yani ancak "have/has no" kullanırsan DO/does kullanılmaz ama bu kez de, "no" "hiç" anlamı verir. Adım Sercen değil ama umarım işinize yarar bir açıklama olmuştur...:)


enderfin

nabi hocam teşekkürler bundan sonra sizde yardımlarınızı esirgemeyin bizden


nabi71

Estağfirullah...


akir309778

everybody not have children kabul edilmeli


Yusuf972482

Not everybody have child olmaz mı?


TheMaratbi

aynı testin bi önceki sorusund "evin penceresi yok" sorusunun cevabı "the house has no window"

Ben de buna göre şimdi "everybody has no child" dedim kabul etmedi... NEDEN?


fatime90

Kimsenin çocuğu yoktur


gpekyalcin

All of People have not children?


Mehmet358126

"all people do not have children" neden yanlis?


ahincan4

Not everybody have children olmasi gerek bence.Tum insanlar demiyor herkes diyor.


murattemurtr

Everyone does not have a child?


MetinCebec

@Selcen_Ozturk Everbody has no children aynı anlamı vermez mi?


Serdar648230

everbody has no child neden kabul edilmedi bilgilendirir misiniz


SeyhanAtah

Kesinlikle ben de Not everybody have children yazdim kabul edilmesi gerekiyor


drya728413

Everybody has no child olmaz mi peki


canergb

Soru "Her insanın çocuğu yoktur, diye sorulmalıydı.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.