1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Herkesin çocuğu yoktur."

"Herkesin çocuğu yoktur."

Çeviri:Not all people have children.

March 24, 2014

34 Yorum


fatihcebeci

Ben everybody doesnt have child yazmistim


Selcen_Ozturk

child sayılabilen bir şey, o yüzden ya "a child" ya da "children" olmak zorunda.

ama bunun dışında, everybody yi olumsuz cümlede bu şekilde kullanmak tuhaf oluyor. Onun yerine everybody den önce "not" ekleniyor Not everybody have a child


SabaBenzer

Selcen hanımın bu açıklamasına göre "Not everbody have children" kabul edilmeli


ArifTuncay

everybody de tekillik anlamı olduğu için children gelmiyor sanırım.


nabi71

"everybody does not have a child" farklı bir anlama mı geliyor? İyi bilen biri açıklasın lütfen.


ersinturac

everybody özne durumunda tek başına kullanılmıyor. yanına NOT eklememiz gerekiyor. "not everybody has children" şeklinde aynı anlamı yakalarız.


nabi71

Lütfen bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olma. Birsürü örneği var. Örneğin; Everybody known me. Herkes beni tanır/bilir. - Everbody knows his ambition will harm him one day. Herkes onun hırsının bir gün ona zarar vereceğini biliyor. - Everbody says it's going to be very hard for him to get accustomed to his new job. Herkes onun yeni işine alışmasının zor olduğunu söylüyor.


Selcen_Ozturk

ersinturac in soylediği olumsuz cümleler için, yani bu örnekteki cümle için, geçerli


nabi71

Bazılarının 2 yıl, benim 1 yıl önce sorduğum soruya, bugün cevap verdiğiniz için teşekkür ederim Selcen hanım. Görülüyor ki, bu konunun kapsamlı ve anlaşılır bir dil ile açıklanmaya ihtiyacı var.


serendipiri

"Not everybody have children" neden olmuyor?


serendipiri

everybody olunca has olurdu diye mi acaba, yoksa başka bir sebebi var mı


daydemir58

Everybody has no a child. Aynı değil mi selcen hanım.


Selcen_Ozturk

değil. "no a"yanyana olamaz


_CanerOzdemir_

"Not everybody has child" neden olmuyor, "a" children olmadigi icin mi koyuldu


nabi71

"a children" olmaz. Ya "a child" diyeceksin, ya da sadece "children"


Ali841705

Everyone has no children. Neden olmuyor


enderfin

everybody has not child neden değil selcan hanım size sesleniyorum dedeye yardım edelim


nabi71

Sahiplikte "Has not" olmaz. "Does not have" veya "has no" kullanmalısın. Örnek; he does not have a car=onun arabası yok. Veya he has no money=onun hiç parası yok. Yani ancak "have/has no" kullanırsan DO/does kullanılmaz ama bu kez de, "no" "hiç" anlamı verir. Adım Sercen değil ama umarım işinize yarar bir açıklama olmuştur...:)


enderfin

nabi hocam teşekkürler bundan sonra sizde yardımlarınızı esirgemeyin bizden


nabi71

Estağfirullah...


ozguraydin33

"Everybody have no child" duo buna da yanlis dedin yesil rengin nazarimda morardi


akir309778

everybody not have children kabul edilmeli


Yusuf972482

Not everybody have child olmaz mı?


KandemirEmre

"not everybody have children" kabul edilmeli


TheMaratbi

aynı testin bi önceki sorusund "evin penceresi yok" sorusunun cevabı "the house has no window"

Ben de buna göre şimdi "everybody has no child" dedim kabul etmedi... NEDEN?


Serappmrg

Everybody has no children neden olmuyor?


fatime90

Kimsenin çocuğu yoktur


fatime90

Herkesin çocuğu yoktur degil hic kimsenin çocuğu yoktur denilir TÜRKÇE DE


gpekyalcin

Everybody has No children?


gpekyalcin

All of People have not children?


tasomaniac

All kelimesi tek başına herkes olarak kullanılıyor. People a gerek yok. "not all have children" da olmalı bence.


mgvn

all people have not children olabilir mi ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.