1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I dry my shirt."

"I dry my shirt."

Fordítás:Megszárítom az ingemet.

March 24, 2014

13 hozzászólás


ilinx2015

ez miért simple present típusú mondat?


barnak01

Azt, hogy kell fordítani, hogy "száraz az ingem"?


Melkoka

My shirt is dry.


barnak01

Köszi a választ. :-)


tomyyka

shirt= ing

T-shirt=póló


psychinfo

a "shirt" az eddigi példákban inget és blúzt is jelentett. Most miért nem jó a blúz?


KonczAndrea

miért nem jó, hogy szárítom a blúzomat?


tomyyka

waist, shirtwaist, jumper vagy blouse =blúz


pfrny1

És a felső?


Eszterlnc

Szárítom az ingem - Miért nem elfogadható??? ...és a bejelentésben itt nincs olyan opció, hogy "A válaszom helyes"


harytomi

Jóindulat is erény!


Tanonc2

Érthetetlen! Én azt hallottam: I try my shirt. Úgy gondoltam: felpróbálom az ingem. Mármint, nem híztam e ki tavaly óta, amikor utoljára viseltem? Pedig még lassítva is hallgattam!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.