1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He shows me his students."

"He shows me his students."

Fordítás:Megmutatja nekem a diákjait.

March 24, 2014

9 hozzászólás


nandor.nag

"Megmutatja nekem a diákjait" volt a fordításom, de a nem fogadta el, mert a megoldás még tartalmazott a végén egy "6"-os számot. Jó lenne javítani.


Pokpapa

Azt írtam: Bemutatja nekem a diákjait. Erre azt írta: hoppá! Ez nem jó. Bemutatja nekem a diákjait6.


GGABI2

Bemutatni - to introduce Pl.: "Let me introduce myself" - Hadd mutatkozzak be.


johalasz46

No, jó, ez sajtóhiba. Mert amúgy igazad van: embert inkább bemutatunk, nem pedig megmutatunk. Fátylat rá, lapozzunk...


VT0860

azt a 6-t a végéről el kellene tüntetni!


both.eszter

és azt hogy mondanátok h. "bemutat engem a diákjainak"?


GGABI2

He introduces me to his students. - Bemutat engem a diákjainak.


TamonnPter

A tanulók miért nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.