"She took out a knife."

Fordítás:Kivett egy kést.

March 24, 2014

11 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


evacska

kivitt egy kést. miért nem jó?


SztanaAnna

Nekem elfogadta. (Igaz azt írta, elírtam egy szót.)


Makuka0

akkor ez nem valódi elfogadás, azt hitte, elírtál egy szót!


kachyta

nekem is... pedig ez is lehetne jó, hisz a "take" sok mindent jelent, és helyes igy is.... szerintem....


sumeghidoni

Mert azt kellet volna hogy kivet egy kést


Nani946488

Kivette a kést miért nem jó..??


Viktria372411

Nem tudok tovább menni! Miért?


Blasko_Zsofia

Elővette a kést. 2022.01.06. Nem fogadja el.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.