1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She took out a knife."

"She took out a knife."

Fordítás:Kivett egy kést.

March 24, 2014

9 hozzászólás


evacska

kivitt egy kést. miért nem jó?


SztanaAnna

Nekem elfogadta. (Igaz azt írta, elírtam egy szót.)


Makuka0

akkor ez nem valódi elfogadás, azt hitte, elírtál egy szót!


kachyta

nekem is... pedig ez is lehetne jó, hisz a "take" sok mindent jelent, és helyes igy is.... szerintem....


sumeghidoni

Mert azt kellet volna hogy kivet egy kést


Nani946488

Kivette a kést miért nem jó..??

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.